Dårlig efraring med Bruno Hansen Msport
: 16 sep 2002, 13:54
Hej alle.
Til Ford klub danmarks træf i Ringe på Fyn, var jeg nede i Bruno Hansens telt for at kigge lidt på stumper. Jeg besluttede mig for at købe et sæt silicone slange, en blow ventil og et t-stykke til min Ford Escort RS Turbo. Som den lille købmand jeg er skulle jeg selvfølgelig prutte lidt med ham, så jeg fik en mundlig aftale på disse stumper. For det hele: 2000+moms og levering.
Det syntes jeg lød Ok så jeg sagde ja og han lovede at ringe med svar mandag om han havde stumperne hjemme.
Jeg ventede 14 dage og intet skete, så jeg ringede selv og spurgte. Jamen de manglede en del af min bestilling så der gik 14 dage mere. Ok sagde jeg men så var jeg taget på ferie i 3 uger så de skulle sende det hele til mine forældre.
Da jeg kom hjem lå der også en pakke til mig, men beløbet lød på 2910 kr. Jeg studsede lidt over det da vi jo havde aftalt 2000+moms. Nå men det betød ikke så meget for jeg havde besluttet at sælge min bil, så jeg ringede til Bruno Hansen og fik fat i en dame. Jeg spurgte om jeg kunne retunere delene igen da jeg ikke ville montere dem når jeg skulle sælge min bil, og den sagde hun ok til.
Jeg sendte delene tilbage i urørt stand og fik så en chek med posten. Den lød på 2600 kr. Det syntes jeg var MEGET underligt da der var dele for 2850 kr, men på fakturen havde de tager 250 i gebyr. Jeg ringede og snarkede med damen igen og hun begrunde gebyret med at de jo skulle bruge tid på at pakke det ud og fakturere det, efter en længre samtale var hun stadig ikke til og rokke og sagde at hvis jeg var utilfreds så kunne jeg jo tænke mig bedre om før jeg bestilte dele næste gang. Nu har jeg betalt 60 kr i gebyr for ekspedition første gang og 250 kr i gebyr for "udpakning og fakturing" anden gang + forsendelsen på 50 kr, i alt 360 kr for nogle ting som jeg ikke har ! Det syntes jeg ikke er service, jeg kunne forstå hvis jeg skulle betale 2*gebyr på 60 kr for ekspedition, men 310 kr syntes jeg er MEGET for at retuner nogle vare jeg ikke ønsker. Hvis damen hos Bruno Hansen havde oplyst mig om det i tlfén så havde jeg i det mindste haft et valg om jeg ville sende det hele retur og miste 310 kr, men det gjorde hun ikke.
Nu sidder jeg tilbage med en dårlig smag i munden, en post seddel og en check på 2600 kr. Jeg mener at man har 14 dages fuld retur ret !
Det er ikke hvad jeg kalder service og han kan være sikker på at det er sidste gang jeg handler med ham eller hans firma !
Jesper Knudsen
Til Ford klub danmarks træf i Ringe på Fyn, var jeg nede i Bruno Hansens telt for at kigge lidt på stumper. Jeg besluttede mig for at købe et sæt silicone slange, en blow ventil og et t-stykke til min Ford Escort RS Turbo. Som den lille købmand jeg er skulle jeg selvfølgelig prutte lidt med ham, så jeg fik en mundlig aftale på disse stumper. For det hele: 2000+moms og levering.
Det syntes jeg lød Ok så jeg sagde ja og han lovede at ringe med svar mandag om han havde stumperne hjemme.
Jeg ventede 14 dage og intet skete, så jeg ringede selv og spurgte. Jamen de manglede en del af min bestilling så der gik 14 dage mere. Ok sagde jeg men så var jeg taget på ferie i 3 uger så de skulle sende det hele til mine forældre.
Da jeg kom hjem lå der også en pakke til mig, men beløbet lød på 2910 kr. Jeg studsede lidt over det da vi jo havde aftalt 2000+moms. Nå men det betød ikke så meget for jeg havde besluttet at sælge min bil, så jeg ringede til Bruno Hansen og fik fat i en dame. Jeg spurgte om jeg kunne retunere delene igen da jeg ikke ville montere dem når jeg skulle sælge min bil, og den sagde hun ok til.
Jeg sendte delene tilbage i urørt stand og fik så en chek med posten. Den lød på 2600 kr. Det syntes jeg var MEGET underligt da der var dele for 2850 kr, men på fakturen havde de tager 250 i gebyr. Jeg ringede og snarkede med damen igen og hun begrunde gebyret med at de jo skulle bruge tid på at pakke det ud og fakturere det, efter en længre samtale var hun stadig ikke til og rokke og sagde at hvis jeg var utilfreds så kunne jeg jo tænke mig bedre om før jeg bestilte dele næste gang. Nu har jeg betalt 60 kr i gebyr for ekspedition første gang og 250 kr i gebyr for "udpakning og fakturing" anden gang + forsendelsen på 50 kr, i alt 360 kr for nogle ting som jeg ikke har ! Det syntes jeg ikke er service, jeg kunne forstå hvis jeg skulle betale 2*gebyr på 60 kr for ekspedition, men 310 kr syntes jeg er MEGET for at retuner nogle vare jeg ikke ønsker. Hvis damen hos Bruno Hansen havde oplyst mig om det i tlfén så havde jeg i det mindste haft et valg om jeg ville sende det hele retur og miste 310 kr, men det gjorde hun ikke.
Nu sidder jeg tilbage med en dårlig smag i munden, en post seddel og en check på 2600 kr. Jeg mener at man har 14 dages fuld retur ret !
Det er ikke hvad jeg kalder service og han kan være sikker på at det er sidste gang jeg handler med ham eller hans firma !
Jesper Knudsen