Side 1 af 1
hjælp til at lave lidt sjov med min mercedes clk 230 kompr
: 17 nov 2006, 11:44
af hustlerdk

jeg har købt mig en ny lille bil som jeg gerne vil rode lidt med . så håber i har nogen idèr til mig min første tanke er blow off og så skulle den gerne lidt op i ladetryk .

andre idèr el forslag til hvordan jeg gør det er meget velkommen da jeg ik selv er der store haj til den slags .

er der evt. nogen der ligger inde med dele jeg kan bruge høre jeg meget gerne fra jer . mvh lars
Re: hjælp til at lave lidt sjov med min mercedes clk 230 k
: 17 nov 2006, 15:41
af JPP
hustlerdk skrev::D jeg har købt mig en ny lille bil som jeg gerne vil rode lidt med . så håber i har nogen idèr til mig min første tanke er blow off og så skulle den gerne lidt op i ladetryk .

andre idèr el forslag til hvordan jeg gør det er meget velkommen da jeg ik selv er der store haj til den slags .

er der evt. nogen der ligger inde med dele jeg kan bruge høre jeg meget gerne fra jer . mvh lars
Kan du ikke lige oploade et billede af dit motorrum - kunne godt tænke mig at se det. Sidder der skruekompressor på eller centrufigalpressor?
Kleemann monterer skruekompressor og tubevandintercooler og hæver ladetrykket. Men prisen er helt derude hvor kun folk med egen badebro på nordsiden af kbh kan være med.
: 17 nov 2006, 16:45
af lqs
hvis den er standard? sidder der ROOTs type på. ikke lige den bil der er flest ejere af her på siden. men derfor er der stadig masser af muligheder. det billigste og nemmeste.... stor udstødning uden kat, og lattergas... tag den KLEEMANN! hvor meget må det koste? hvad forventes der som resultat? MVH. søren
: 17 nov 2006, 19:20
af Staalanden
Er det ikke en Eaton blower der sidder på sådan en?
: 18 nov 2006, 17:18
af VRT
Staalanden skrev:Er det ikke en Eaton blower der sidder på sådan en?
Eaton er et mærke, Roots er en type, så Eaton laver root-kompressorer

: 20 nov 2006, 10:44
af hustlerdk
joo jeg smider lige et billede op snart men den er helt standart har haft talt med kleemann de har tilbudt mig et justering af motoren hvor de siger de skruer den op i ladetryk og indstiller motoren til at kunne tage det det vil give 40 - 50 heste mere og koster ca 10000,-
: 20 nov 2006, 15:23
af hustlerdk
lqs skrev:hvis den er standard? sidder der ROOTs type på. ikke lige den bil der er flest ejere af her på siden. men derfor er der stadig masser af muligheder. det billigste og nemmeste.... stor udstødning uden kat, og lattergas... tag den KLEEMANN! hvor meget må det koste? hvad forventes der som resultat? MVH. søren
jamen umilbart er prisen under ordnet det meget dyre tager bare lidt længere tid .. men vil later gas ikke ødelægge motoren på sigt ? og hvad er en root ? i må undskylde hvis jeg spørg dumt men man skal jo starte et sted ? min motro yder 199 hk standart hvad vil en stor udstødning uden kat kunne give ( bare et skud ) ?
Re: hjælp til at lave lidt sjov med min mercedes clk 230 k
: 21 nov 2006, 15:58
af hustlerdk
JakobM skrev:hustlerdk skrev::D jeg har købt mig en ny lille bil som jeg gerne vil rode lidt med . så håber i har nogen idèr til mig min første tanke er blow off og så skulle den gerne lidt op i ladetryk .

andre idèr el forslag til hvordan jeg gør det er meget velkommen da jeg ik selv er der store haj til den slags .

er der evt. nogen der ligger inde med dele jeg kan bruge høre jeg meget gerne fra jer . mvh lars
Kan du ikke lige oploade et billede af dit motorrum - kunne godt tænke mig at se det. Sidder der skruekompressor på eller centrufigalpressor?
Kleemann monterer skruekompressor og tubevandintercooler og hæver ladetrykket. Men prisen er helt derude hvor kun folk med egen badebro på nordsiden af kbh kan være med.
her er en motot magentil min da det billede jeg har af min er for stort til at jeg kan uploade det . men det er den samme