hvis planen er smede stempler behøver du ikke tænke bare arbejde...
de stempler du køber er sænket til hvad godt er.
woesner er et af de billigere mærker men de ser meget fine ud og jeg glæder mig meget til at bruge mine
uno skrev:hvis planen er smede stempler behøver du ikke tænke bare arbejde... de stempler du køber er sænket til hvad godt er. woesner er et af de billigere mærker men de ser meget fine ud og jeg glæder mig meget til at bruge mine
Nogen der forhandler dem her hjemme, eller er det udlandet man skal til..
Med smedede stempler vil du stadig skulle ned i 9:1 før det bliver fornuftigt... jeg har en motor med eftermonteret turbo, og dens kompression var originalt 11:1 og med 9:1 i kompression takket være smedede stempler er den i vinkel.
Hvor mange HK? Hvor meget tryk skal du køre med? For hvis det bare er 0.6 bar, så er en neddrejning det billigste, og det virker ganske udemærket. Hvis ikke man vil gå hen til en dobblte toppakning.
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
uno skrev:hvis planen er smede stempler behøver du ikke tænke bare arbejde... de stempler du køber er sænket til hvad godt er. woesner er et af de billigere mærker men de ser meget fine ud og jeg glæder mig meget til at bruge mine
Nogen der forhandler dem her hjemme, eller er det udlandet man skal til..
Nordicturbo eller 20v.dk kan ikke huske hvad de helst vil kaldes
Det var da ærgeligt at du har købt lader. Jeg har da nok ellers lige det du kunne bruge! En tb2525 lader med manifold og forrør, til en x16xel. Det med smedet stempler lyder som en meget fin ide, min gamle motor kørte bare med neddrejede stempler(1,5mm) og det holdte ikke i længden. Jeg kørte med OB 0,8bar faldenede til 0,6 konstant.