fuel cut --- ikke forstået .
: 24 jan 2006, 18:18
fuel cut..
ja jeg ved godt hvad det er, men nu foreksempel mit v8 projekt.
det må betyde at ved fuelcut (f.eks. ned rpm begrensning eller tractioncontrol) så er worstcase at ::
flere cylindre har fået 1 eller flere sprøjt
og så bliver der cuttet.
Dette vi jo skabe en lean situstion i flere af cylindrene .
er det ikke noget lort ?????
betyder det at jeg ikke kan bruge det på mit min v8 projekt
det samme sker vel ikke i et sekvientielt system ???
hvornår begynte de comercielle fabrikanter med fuld cekvientiel styring ,,
og er der stadig nogle der bruger ikke sekvientiel.
krav til dyserne i et ikke sekvientielt system må jo nødventigvis også være større da de åbner oftere og dermed også kortere. ie skal ha bedre reaktions tid .
hvad siger i.
hvad med havneren har han (du) fået dit tractioncontrol system til at virke ??
ja jeg ved godt hvad det er, men nu foreksempel mit v8 projekt.
det må betyde at ved fuelcut (f.eks. ned rpm begrensning eller tractioncontrol) så er worstcase at ::
flere cylindre har fået 1 eller flere sprøjt
og så bliver der cuttet.
Dette vi jo skabe en lean situstion i flere af cylindrene .
er det ikke noget lort ?????
betyder det at jeg ikke kan bruge det på mit min v8 projekt
det samme sker vel ikke i et sekvientielt system ???
hvornår begynte de comercielle fabrikanter med fuld cekvientiel styring ,,
og er der stadig nogle der bruger ikke sekvientiel.
krav til dyserne i et ikke sekvientielt system må jo nødventigvis også være større da de åbner oftere og dermed også kortere. ie skal ha bedre reaktions tid .
hvad siger i.
hvad med havneren har han (du) fået dit tractioncontrol system til at virke ??