Side 1 af 1

GT28RS actoator

: 09 okt 2005, 15:32
af A3-Quattro
Nogen som ved hvornår actoatoren åbner til wastegaten på en GT28RS :?:

: 09 okt 2005, 19:14
af grydesvamp
uden at sige for meget men mener at have hørt noget om en magisk grænse på 0,7 bar..

: 10 okt 2005, 20:56
af Yugo Turbo
min er vist 0,8 hva jeg husker af... fantastisk turbo!!!

: 12 okt 2005, 23:52
af A3-Quattro
Ja, det kan jeg kun give dig ret i... :lol:

actuator

: 18 okt 2005, 05:59
af mki
Hej jeg har kørt med sådan en turbo på en BMW den åbner ved 0,7 men hvad er dit projekt på den 18T?? jeg går menlig også og roder lidt med en 18T. kører du med GT2860rs nu? jeg kunne nemlig godt tænke mig at sætte den på, men måske er den lidt for stor??

: 18 okt 2005, 10:59
af A3-Quattro
Jeg køre allerede med den på min 1.8T, de giver ofte lidt over 300hk, uden at man skal skifte stempler og plejelstænger. Jeg vil ikke sige at den er for stor, men den skal da ha nogle omdr. før den virkelig kommer igang. Men måske er GT28R laderen mere harmonisk at køre med...

: 18 okt 2005, 21:07
af mki
Hej jan

Det lyder da spændende, måske skulle vi udveksle lidt erfaringer inden jeg går igang. jeg bor nemlig også i nordjylland. var det noget med at du ville lave en ekstra magnetventil?? hvilken motorstyring kører du med/ eller hvem har chippet den?

Hilsen golfi

: 18 okt 2005, 21:59
af A3-Quattro
Jeg vil bare montere en ladetryks styring og der medfølger en ekstra 3 vejs ventil, så jeg var som sagt i tvivl om hvordan de sku forbindes for at snyde motorstyingen. Bilen er ikke 100% færdig endnu, da jeg mangler at få den færdig justeret hos RH-motorsport. Har nemlig lige fået en BMW 330i luftmassemåler monteret på tryksiden, samt en ATP udstødnings manifold, da min første rustfrie manifold revnede :cry: