Side 1 af 1
Inkøring af MF2
: 04 sep 2005, 19:22
af Spyde
jeg kunne godt bruge en der kan hjælpe mig med at køre noget mf2 ind, har haft den nede hos VAE i slagelse men de kunne åbentbart ikke finde ud af at indstille den ordentlig... og nu har jeg fået en anden knast i så den skal lige stilles lidt

: 04 sep 2005, 20:32
af Damborg
hey.. dit bilgall link virker ikke.. hvilket MF2 har du..??
: 05 sep 2005, 22:16
af Spyde
ok det skulle virke nu,, det er en MF2 fra turbomotor hvis du kender noget til den
: 06 sep 2005, 10:07
af Gæst
Uh.. ja.. DEN har jeg også haft problemer med.. ikke særlig stabil..
Kan den føde nok benzin..??
Er det den gamle sorte kasse.. eller den lidt nyere hvide..??
: 06 sep 2005, 10:09
af Damborg
Ups.. Glemte at logge ind..
Den Mapfueler jeg købte der fra.. kørte kun 70%dutycircle..
Så krævede nogle MONSTER store dyser for at kunne føde ret få HK..!!
: 06 sep 2005, 15:23
af Spyde
jamen den levere masser af benzin i toppen det er bare overgangen den ikke får helt nok, altså den starter først ved o,3 bar så den har et lille hul hvor den ikke får nok

: 06 sep 2005, 18:27
af K-FINN
Det skal så lige siges at den damborg kørte med ,var en af de gamle og første der kom.
MVH Finn
: 06 sep 2005, 22:52
af Damborg
Spyde skrev:jamen den levere masser af benzin i toppen det er bare overgangen den ikke får helt nok, altså den starter først ved o,3 bar så den har et lille hul hvor den ikke får nok

Hvorfor starter den først ved 0,3 bar..??
Er der ikke 3D styring..??
Fueleren skal jo justeres så den starter over 0,1 bar..
Jeg havde dog ikke held med 3D Styringen på min Mapfueler..
og fik at vide at det fungerede bedre på de nye..??
Hvis du kører med en stor turbo der først har fuld ladetryk ved feks 0.4bar v.3500omd.. så har du jo opbyggende ladetryk over et langt område hvor du ikke får tilskud..
Men det kan jeg forstå er dit problem..
Var det DET de ikke kunne få til at fungere hos VAE..??