overladning og venstrefodsbremsning ?
: 08 maj 2005, 02:13
skal jeg til at træde dobbelt så hårdt på bremsen før sving ,når jeg gerne vil holde gassen i bund hvis jeg får turbo eller kompressor på ? det er jo i forvejen begrænset hvad wakum der er i indsugningen når spjældene står helt åbne på en alm sugemotor og der skal trykkes godt til på bremsen , og bliver det værre af fx at køre med +1bar ?? eller sætter man bare en envejs luftventil på slangen fra bremseforstærkeren ? eller det er måske standard ?
og hvad nu hvis man kører med antilag og tomgangen ligger på 2500 rpm ? så er der jo heller ikke wakum ved sluppet speeder ?? så har man da osse et mindre problem når man skal stoppe eller hvad ?
Mærkelige spørgsmål er en livsstil
GIB GAS
og hvad nu hvis man kører med antilag og tomgangen ligger på 2500 rpm ? så er der jo heller ikke wakum ved sluppet speeder ?? så har man da osse et mindre problem når man skal stoppe eller hvad ?
Mærkelige spørgsmål er en livsstil
GIB GAS