Side 1 af 3
uno turbo
: 30 jan 2005, 16:55
af guest
Går og tænker på at købe en uno turbo, men hvilken model skal man vælge, og hvad kan man gøre for at hive nogle flere heste ud af den lille bil?
Re: uno turbo
: 30 jan 2005, 18:22
af John Sahl
Du kan jo starte med at komme med et prisområde og et beløb du vil afsætte til tuningen.?
.
: 30 jan 2005, 18:24
af Gæst
ved ikke hvad kan man få for 15kg
: 30 jan 2005, 19:10
af Gæst
ik meget.. hehe... tror ikk du regne med at få meget uno t får 15k
: 30 jan 2005, 19:13
af Gæst
De 15kg er bare til tuning
: 02 feb 2005, 21:35
af Yugo Turbo
jeg gav 13.500 for min uno T fra 92... så hvis du kan svejse er det vel også en mulighed for dig! (det der her stod mellem linierne er at den var så rusten at den nok burde ha været skrottet og det er der ganske mange af dem der er. har svejset på den her i små 11 måneder, for man bliver sku godt træt af det til tider)
Ang. flere kræfter, så er det relativt nemt at lave ca 150 hk på en Uno T motor, hva der kommer derover skal du ha nye dysser til og vælger du denne løsning skal du også ha mappet ECUen til de nye dysser samt at du skal skifte turbo, og en større intercooler ville også være en god ide.
held og lykke og lad os høre hva du gør ved sagen
venlig hilsen Lasse
: 04 feb 2005, 14:37
af Gæst
nu siger du at det er nemt at hive 150hk ud af den men hvad skal der gøres???
på forhånd mange tak!
: 04 feb 2005, 15:28
af Yugo Turbo
du skal såmend skrue den op i turbo tryk, så er den røv barberet
: 04 feb 2005, 15:43
af Henrik Dirksen
Hej har en fiat coupe 16v turbo, og har hørt at fiat køre med højt ladetryk i over tryk? hvordan forgår dette og ville derfor være lidt utryg ved at bare at skrue den op? Mvh Henrik Dirksen
: 04 feb 2005, 16:00
af Gæst
hvad kan den holde til at blive skruet op til?
Hvad er det den kører med standard 0,7 elle hvad?
Har hørt noget med en bestemt benzin type ikke var godt for den hvis den blev skruet op i tryk, er det rigtigt?
Hvor meget ville en intercooler give, med standard og hævet tryk?