: 16 jun 2012, 22:06
6000 rpm og 2,5 bar i launch. Ja det stiller krav til materiale 
Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
http://powerforum.dk/
hvis. Det holder, så presser i den ikke.K-FINN skrev:Med hjælp fra henrik gm fandt vi ud af lidt mere omkring motor. Ud fra stelnummer skulle det var den svage, dog er det en årgang 1990 top. Bunden er vi stadig ikke klar over, da der intet nummer står der hvor det skulle ifølge tidligere billede...
Det gik ikke som forventet, da fusk med klappen ikke fungerede efter hensigten.
Den lavede 0.7 bar og 301 hk på felt. Sikker på det bliver bedre når der kommer styr på tænding. Dog hyggede vi os stadig...
Om så jesper får resterne af motoren kørt igennem shredderen så kan man se den forskel.natmekanikeren skrev:Man kan se det hvis i samler stumperne op efter den har brækket sig.
Det er sXXX ikke sikkert at du kan Henrik
Den sidste motor der brækkede sig på mit felt, tror jeg var en Volvo motor ,der lå i en rød escort, det største frakment fra stempelkronerne var ca. 2 cm2 og fra motorblokken ca 4 cm2, resten var ubestemmeligt pulver/ smulder
Otto
Thomas h p skrev:DeT nummer skal stå der hvor jeg sagde, vis det ikke gør det, så det fordi det blevet fjernet, men hvorfor skulle man gøre det?? eller fordi der er så meget rust på blokken at det ikke kan ses.
Men ellers et godt resultat med de hk ved kun 0,7bar i ladetryk.