Side 10 af 64
: 25 nov 2009, 01:51
af Captain Slow
: 25 nov 2009, 02:03
af Captain Slow
Ravnen skrev:
Captain Slow skrev:
men så kan man jo sige der mangler en klasse for hvert sekund ?
Spot on! og gang det med trækkende hjul, med og uden tryk, låseplade og ikke låseplade, antal cyl., bilmærker, min bil, din bil, børges bil...
folk vil aldrig blive tilfredse... nogle af os valgte bare at gøre noget ved det!
jeg kan ikke li Børges bil, men den med låsepladen bør måske overvejes

det var sarkasme min gode mand, og du blev fanget i den
nu ikke selvhellig,
jeg har fuld forståelse for at i har gjort et stort stykke arbejde, og nu høster "tævene" for det.
som tidligere sagt syntes jeg personligt det ser fint ud. med et par afpudsninger og præciseringer her og der.
jeg tvivler dog rigtig meget på at outlaw og unlimited blir 2 lige store klasser, men lad os nu se
: 25 nov 2009, 04:04
af Heyer
fuucckk det her bliver en lang tråde

: 25 nov 2009, 11:02
af MTECH
Ravn du ved jo lige som jeg hvilken klasse jer der kører 4 link kører i i sverige

jeg er helt med på at det skal skille et sted..men som nævn tidligere ser jeg 4link som en større/(mindst lige så stor) ombygning/fordel som f.eks rør ramme front. Grunden til tjuks bil er bygget sådan er jo netop for at overholde de krav der er i maxstreet,men reelt er der jo flere biler uden 4link der kører under 10sek uden 4link..audi s2-s4 ,e30, evo og ja sikkert også flere.
enten er der som der blir sagt en klasse for lidt(feks maxstreet std karroseri m tunet motor,hurtigere end 12.00)
Ellers kan man jo lige så godt lave kun gadeklasse og en stor klasse..ham der har en bil med gade karroseri og kører 11.99 kommer alligevel i samme klasse som feks tingleff/husballe som kører lave 9ere.
: 25 nov 2009, 14:32
af Ravnen
Captain Slow skrev:Ravnen skrev:
Captain Slow skrev:
men så kan man jo sige der mangler en klasse for hvert sekund ?
Spot on! og gang det med trækkende hjul, med og uden tryk, låseplade og ikke låseplade, antal cyl., bilmærker, min bil, din bil, børges bil...
folk vil aldrig blive tilfredse... nogle af os valgte bare at gøre noget ved det!
jeg kan ikke li Børges bil, men den med låsepladen bør måske overvejes

det var sarkasme min gode mand, og du blev fanget i den
nu ikke selvhellig,
jeg har fuld forståelse for at i har gjort et stort stykke arbejde, og nu høster "tævene" for det.
som tidligere sagt syntes jeg personligt det ser fint ud. med et par afpudsninger og præciseringer her og der.
jeg tvivler dog rigtig meget på at outlaw og unlimited blir 2 lige store klasser, men lad os nu se
Du kan være hel sikker på at Unlimited og Outlaw ikke bliver lige store, men det gør Outlaw og Street, men nu giver vi det en chance i 2010 og så må vi se hvad der evt. skal laves af ændringer efter, for nuværende, vil vi kun tage os af små rettelserene og efter den 1/12 er der ikke mere vi kan gøre alligevel.
: 25 nov 2009, 14:34
af Yugo Turbo
DHB har stort set altid været sådan at Mertz var oppe mod grønne michael og tjuk. der er vel intet nyt under solen der.
ideen med at fjerne nummerpladekravene er lige netop at "tvinge" folk til IKKE at deltage i biler med plader på som, om man så må sige, ikke fortjener pladerne på ærlig vis. uvist af hvilken årsag.
Det har været sådan at der har deltaget biler som har sig en dobbeltgænger og biler hvor kun papiret har været til syn osv osv hvad folk nu ellers har fundet på for at kunne møde op til arrangagementet med nogle nummerplader der kunne give adgang til deltagelse i DHB. Dette vil være dokumentfalsk i en eller anden given form, hvilket INGEN er tjent med, hvis noget går galt.
Så grænsen på de 12 sekunder blev også sat af mere eller mindre moralske årsager.
I bund og grund tror jeg som sagt tidligere at vi alle skal igennem DHB 2010, og derefter skal reglementet tages op til vurdering. Naturligvis vil der være nogle steder der skal rettes til, det vil aldrig kunne undgåes.
: 25 nov 2009, 15:19
af Staalanden
Synes det ser meget godt ud det i har lavet drenge. Måske der skal laves lidt ændringer her og der, men alt i alt ser det godt ud.
Sidder da selv og tænker, at det da kunne være sjovt at deltage med min egen bil nu. Ik fordi den kan vinde noget, men fordi det virker mere fair på denne måde
Er spændt på at høre, hva folk har at sige efter DHB
: 25 nov 2009, 15:22
af Yugo Turbo
en sunny gti-r er kan da ellers være en fin vogn til streetklassen...
det er bare at rykke actuatorslangen af, så er du klar...

: 25 nov 2009, 15:34
af Staalanden
Hahaha skal ik rykke noget som helst af haha. Men ja den går meget godt fremad. Den har da også vundet KOE i 2005. Men der er jo kommet meget hurtigere biler siden der:)
: 25 nov 2009, 15:39
af Yugo Turbo
ej den vandt ikke arrangementet, den vandt 12,5 sek klassen dengang det blev kørt i Chimay... men det er stadig ikke let. har selv to pokaler fra den klasse stående. dog hhv en anden og en tredje plads
