møffe skrev:.....så vidt jeg kan forstå er muhammede en krigsherre der var til for mange mange år siden, han vandt en masse krige og fik en masse lande lagt ind under sig.
Han giftede sig med hvem han ville. Heriblandt en 9årig! Fy for satan
Redaktør: Moderatorer
møffe skrev:.....så vidt jeg kan forstå er muhammede en krigsherre der var til for mange mange år siden, han vandt en masse krige og fik en masse lande lagt ind under sig.
xxblade skrev:Det der nok gør det lidt svært for os vesterlændinge er, at vi simpelthen ikke begriber hvordan noget, der for os er et stykke grov satire, kan bringe folk så langt op i det røde felt !!
En af debatørerne i Dr1's program Søndag aften, en kvinde fra en muslimsk gruppering sagde: Hvis vi nu gjorde grin med Gud og Jesus så ville i jo også gøre det samme !!
NEJ Frk. Muslim............allerede der tager du grusomt fejl, allerede der viser du at du trods en dansk opvækst og dansk uddannelse stadig ikke forstår vores kultur !!!! Ikke en af mine bekendte ville smadre ambassader, droppe landes produkter osv. pga af Jesus tegninger, der ville helt sikkert blive diskuteret, debateret og udvekslet menninger, men ikke vold og ødelæggelse !!!!
Jeg synes simpelthen at vi burde ignorere samtlige de muslimske lande, lade dem råbe og skrige og skabe sig !! hvergang de har smadret en ambassade, så byg den op igen og igen og igen !! Når de siger nej til danske varer, så fjern et tilsvarende beløb i bistand, for lur mig om ikke mange af de lande der råber og skriger modtager dynger af bistand fra Røde Kors og den danske stat !!! Det er os der viser storsind ved bare at lade dem være de voldelige !!!
Så mangler vi bare at den latterlige danske presse også vender dem ryggen, så driver det sgu hurtigt over !!!!