Side 9 af 11

: 24 nov 2003, 18:35
af mh
hsahirf skrev:Rover 620 ti, standard 200 hk til 1330 kg.


fandme en lækker vogn ellers............

: 24 nov 2003, 18:52
af Gæst
Anders skrev:opel kadett 2,0i 16v med turbo 230hk og 235nm


235nm......det må være en taste fejl ????

: 24 nov 2003, 19:38
af Anders
Ups 335nm :oops:

: 24 nov 2003, 19:38
af Anders
Ups 335nm :oops:

: 24 nov 2003, 21:14
af Transitfar
fandme en lækker vogn ellers............

Ja, sådan en rover da er lækker.
Indtil man er blevet præsenteret for regninger for rep. af nedsmeltede stempler, smadrede gearkasser, defekte styrebokse, og andre småting, som er typisk for den model... :cry: .

flest heste

: 24 nov 2003, 22:43
af c_ortega
Nissan 200sx..(s13) Nd 355 kit med Bottom end balance... Krank kit...hks pistons. dohc by hks... option motorsport head med hele lortet 755ccm inc. på nismo rail og med greddy ind- manifold... T-4 mølle med hks 1,4 bars actuator... og fuld hks dragger udst.. parret med bla. bosh 4 bars motorsport benzin pumpe og benzintryks actuator... option motorsport motorstyring med greedy turbo timer og apexi evc... ca. 420Hk... er det godt????

: 25 nov 2003, 08:40
af hsahirf
Transitfar skrev:Ja, sådan en rover da er lækker.
Indtil man er blevet præsenteret for regninger for rep. af nedsmeltede stempler, smadrede gearkasser, defekte styrebokse, og andre småting, som er typisk for den model... :cry: .


Det vil jo så bare være en god undskyldning for at få den repareret til noget der holder bedre og måske giver lidt performance-forbedring ;-) ..den bliver også først sænket når/hvis undervognen skal skiftes alligevel (nærig?)

arj, jeg håber sq min holder - har kun haft den 3500km, men indtil videre kører den som en drøm.

: 25 nov 2003, 17:54
af Transitfar
Jamen Roveren ER skam lækker, ingen tvivl om det!!!
Og de 200 Hk er helt sikkert også hjemme.
Desværre er holbarheden kun til engelsk gentleman-kørsel :cry: .

: 28 nov 2003, 03:02
af Gæst
Transitfar skrev:
fandme en lækker vogn ellers............

Ja, sådan en rover da er lækker.
Indtil man er blevet præsenteret for regninger for rep. af nedsmeltede stempler, smadrede gearkasser, defekte styrebokse, og andre småting, som er typisk for den model... :cry: .


Ikke sikker på at den er så meget dårligere end, andre biler med 200 std. turbo hk på en 2l. alt kan misbruges. noget af grunden til at gearkassen begynder at beklage sig tidligere end normalt kunne jo være fordi den er udstyret med LSD, hvilket sørger for at effekten skal igennem begge hjul og ikke ud igennem det højre/venstre med hjulspin (bevares den kan da sagtens lav hjulspin på begge lakridser, det er bare ikke den hurtigste vej frem)

problemet med røveren er at folk ikke gider ofre pengene for at tune den, istedet pifter de bare wastegaten, og haløjsa hvor det går (såfremt du har mems1.6 og ikke mems1.9 fra de senere modeller efter ´96, da de har indbygget boost kontrol, prøv triket og du sider med panden mod forruden, det føles sgu som om man har lavet en katastrofe opbremsning)

herefter kan den på mems1.6 lave omkring 230 pålidelige hypper(afhængig af hvormeget brian der er i chauføren), men kan du ikke vente med at komme tilbage på værkstedet så pift den op til en 250hk'er (de er der, men ikke særligt længe)

hvis man gider ofre pengene, på smedet stempler styring dyser (evt hybrid T) så skulle den kunne levere "pålidelige" 250ponyer

: 28 nov 2003, 18:53
af Staalanden
Nissan Sunny N13 1,6 GTI 16V med 122 hk indtil videre :D