Ok, med RACAL i godkendte flasker, men kan i så ikke fjerne det krav om afblæsningsventil ført til det fri(da den fysisk ikke findes på en godkendt RACAL flaske)?Ravnen skrev:[Vi kører med Racal fyldte godkendte NOS flasker, slåskampen (hvis der er en) tager vi bagefter, men det vil i alle tilfælde være DHB der tager beslutningen... som så i dette tilfælde er taget...
!
Så er det nye reglement for DHB til 2010 online
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- Ravnen
- Mester Medlem
- Indlæg: 2340
- Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Du misforstår eller så har jeg forklaret mig godt nok... whatever, jeg mener Nos flasker og Racal gas...HenrikGM skrev:Ok, med RACAL i godkendte flasker, men kan i så ikke fjerne det krav om afblæsningsventil ført til det fri(da den fysisk ikke findes på en godkendt RACAL flaske)?Ravnen skrev:[Vi kører med Racal fyldte godkendte NOS flasker, slåskampen (hvis der er en) tager vi bagefter, men det vil i alle tilfælde være DHB der tager beslutningen... som så i dette tilfælde er taget...
!
corvus terrae terror...

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
-
mertz
- Medlem
- Indlæg: 105
- Tilmeldt: 09 jan 2005, 23:01
Jeg synes street klassen er helt fint.
Men synes der mangler en klasse, en klasse uden den helt store ombygning. så som, med plader, komplet intræk, styrtbøjle, ikke et helt bur. ingen store hjulkasser, måske frit dækvalg
og en breakout på 11 sek eller 10,5.
nu er det ikke kun fordi jeg lige synes min bil passer fint til denne klasse.
Alle der stilller op med en bil der køre 11 sek tider, så er der godt nok langt langt vej, til at køre et stige løb.
Synes lidt det er træls at biler med plader der køre 11,5 skal køre i samme klasse med 8,5 sek biler uden plader, ok den er måske ikke syns klar bilen, men det er risiko manden løber
Ombygget biler som, biler uden nummer plader.store hjul kasser, brand væg ændret, køre på E85 og race benzin, høre til i en helt anden klasse.
Men synes der mangler en klasse, en klasse uden den helt store ombygning. så som, med plader, komplet intræk, styrtbøjle, ikke et helt bur. ingen store hjulkasser, måske frit dækvalg
og en breakout på 11 sek eller 10,5.
nu er det ikke kun fordi jeg lige synes min bil passer fint til denne klasse.
Alle der stilller op med en bil der køre 11 sek tider, så er der godt nok langt langt vej, til at køre et stige løb.
Synes lidt det er træls at biler med plader der køre 11,5 skal køre i samme klasse med 8,5 sek biler uden plader, ok den er måske ikke syns klar bilen, men det er risiko manden løber
Ombygget biler som, biler uden nummer plader.store hjul kasser, brand væg ændret, køre på E85 og race benzin, høre til i en helt anden klasse.
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
ingen, INGEN biler med nummerplader kan lovligt køre 10,5,
og ikke mange klarer både synshallen og 13 sekunder på banen.
men giver dig ret i der måske mangler en klasse, men den bør ligge mellem street og outlaw
men så kan man jo sige der mangler en klasse for hvert sekund ?
jeg syntes klart outlaw klassen suger flest biler til sig, og dermed er der længst til en tur på stigen
(det du omtaler dækker også fint over min bil,,well den har en anden motor og drivlinie, og dermed er kardan tunnellen tilpasset, men ud over det, har den std kabine og får en styrtbøjle, og bibeholder nok skærmasserne)
må da indrømme at jeg overhovedet ingen ambitioner har om at vinde noget, jeg er med for at have det sjovt. jeg mangler som de fleste et par hundrede tusinde i budgettet for bare at snuse til den "sjove ende"
og bremseklasser, hell no det gider jeg sgu ikke
og ikke mange klarer både synshallen og 13 sekunder på banen.
men giver dig ret i der måske mangler en klasse, men den bør ligge mellem street og outlaw
men så kan man jo sige der mangler en klasse for hvert sekund ?
jeg syntes klart outlaw klassen suger flest biler til sig, og dermed er der længst til en tur på stigen
(det du omtaler dækker også fint over min bil,,well den har en anden motor og drivlinie, og dermed er kardan tunnellen tilpasset, men ud over det, har den std kabine og får en styrtbøjle, og bibeholder nok skærmasserne)
må da indrømme at jeg overhovedet ingen ambitioner har om at vinde noget, jeg er med for at have det sjovt. jeg mangler som de fleste et par hundrede tusinde i budgettet for bare at snuse til den "sjove ende"
og bremseklasser, hell no det gider jeg sgu ikke
I love everything thats fast enough to do something stupid with
- MTECH
- Medlem
- Indlæg: 155
- Tilmeldt: 13 maj 2008, 16:44
Ændringer som 4link og ombygning af karroseri(metal)/letning af karroseri med lexan og fiber,burde vel være ting der hører til unlimited og ikke outlaw ??,jeg ser feks 4link som en mindst lige så stor ændring/ fordel som at ændre lidt front med noget rør??Det samme ser man jo i sverige..det er ihverfald vilde ombygninger set ud fra at klassen starter med et ET på 11.99
R36-GT45R-AWD
1/4mile- 9.7@233km/h
1/4mile- 9.7@233km/h
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
- Ravnen
- Mester Medlem
- Indlæg: 2340
- Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
mertz skrev:Jeg synes street klassen er helt fint.
Men synes der mangler en klasse, en klasse uden den helt store ombygning. så som, med plader, komplet intræk, styrtbøjle, ikke et helt bur. ingen store hjulkasser, måske frit dækvalg
og en breakout på 11 sek eller 10,5.
nu er det ikke kun fordi jeg lige synes min bil passer fint til denne klasse.
Alle der stilller op med en bil der køre 11 sek tider, så er der godt nok langt langt vej, til at køre et stige løb.
Synes lidt det er træls at biler med plader der køre 11,5 skal køre i samme klasse med 8,5 sek biler uden plader, ok den er måske ikke syns klar bilen, men det er risiko manden løber
Ombygget biler som, biler uden nummer plader.store hjul kasser, brand væg ændret, køre på E85 og race benzin, høre til i en helt anden klasse.
Uanset hvor det breakout var blevet sat ville der være folk der ville brokke sig, vi har så her bare valgt at støtte den lille mand med en nummerpladeklasse for "ægte" gadebiler, derfor de 12 sek. og strikse regler.
Resten af de biler der kører er så blevet delt i to yderligere klasser, disse klasser er bygget op omkring de biler der faktisk kører til DHB og ikke, den horde af fiktive 8,5 sek. biler, du tilsyneladene ser, bemærk at der pt. er max 3-4 biler i Outlaw der kører under 10 sek. resten kører 10 og 11 tider!
corvus terrae terror...

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
- Ravnen
- Mester Medlem
- Indlæg: 2340
- Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Det passer så bare ikke, der er flere og den hurtigste af dem kører høje 9'ere!Captain Slow skrev:ingen, INGEN biler med nummerplader kan lovligt køre 10,5,
(Søg evt. på Shelby super cars SSC)
Spot on! og gang det med trækkende hjul, med og uden tryk, låseplade og ikke låseplade, antal cyl., bilmærker, min bil, din bil, børges bil...Captain Slow skrev: men så kan man jo sige der mangler en klasse for hvert sekund ?
folk vil aldrig blive tilfredse... nogle af os valgte bare at gøre noget ved det!
corvus terrae terror...

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
- Ravnen
- Mester Medlem
- Indlæg: 2340
- Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Oprindeligt skulle der have været to klasser er det bedre?MTECH skrev:Ændringer som 4link og ombygning af karroseri(metal)/letning af karroseri med lexan og fiber,burde vel være ting der hører til unlimited og ikke outlaw ??,jeg ser feks 4link som en mindst lige så stor ændring/ fordel som at ændre lidt front med noget rør??Det samme ser man jo i sverige..det er ihverfald vilde ombygninger set ud fra at klassen starter med et ET på 11.99
Og med hensyn til Sverige: Hvilken klasse kører Totte (signalgul 142, 1100Hk og 4-link) i ? eller hvad med Tjuk som har bygget sin bil for at kunne køre i samme klasse, et "spændende" projekt - potientiale for lave 9'ere med tvungent brug af uafhængig bagvogn?! Tro mig, men de svenske regler hænger ikke sammen...!
Vores holdning er at man ikke kan forbyde 4-link i en klasse hvor der er mulighed for at køre under 10 sek. alt andet er galimatias... og med erfaring fra KOE hvor 7-8 sek. rørrammebiler totalt dominerer den store klasse, har vi valgt at lave en skillelinie ved rørramme og store hjul. De resterende kørere vil nogenlunde antalsmæssigt blive ligeligt delt imellem Street og Outlaw.
Jeg tror lige vi skal se hvordan det her komme til at virke før vi begynder at gå amok i klasseindelinger, dog ville jeg personligt ikke, på et senere tidspunkt, afvise en "maxstreetklasse", denne ville dog frembringe yderligere 5 underindelinger og det tror jeg ikke der er tid til hen over en DHB weekend, på nuværende tidspunkt er der otte klasser/indelinger, det samme som før.
corvus terrae terror...

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”