Ja, for sa... Camaro er også en vild bil.. Der er også mulighed for det vilde ekstreudstyr til denne slæde.. Den ka også let bankes op på de 1000 hk, men spørgsmålet er om du får den gennem syn, hvis du gør det... Lækkert design, lækker motor, god til at tune.. Den mest super optimale score/racer slæde.. Den synes jeg helt sikkert du skal købe!!
Du får ikke synet en camaro med noget større end en standard 305-344 hk ls1 med mindre det er en ældre model. Du kan godt glemme voldsomt tunede biler efter 1984 med mindre du vil bytte alt til syn. Men hvis du vil det har ati et kompressor kit der sparker. 1000 hk vil koste mere 200000
Er du sikker på det.. Du skal 'bare' få fabrikanten til at godkende at karosseri etc. kan klare det.. Og det kan en Camaro helt sikkert.. jf. Nemesis: "Reglerne siger at; hvis bilproducenten siger god for tunings/stylings indgrebet, kan syns folkende ikke andet end at bukke og sige pænt tak for kigget.....og derefter stemple "GODKENDT" på parpiret."
Camaro er jeg helt sikker på kan klare max tun, så det mener jeg ik' er noget problem.. Den skal blot overholde de miljømæssige krav, og det mener jeg også at den kan..
572 camaroen er ikke typegodkendt det er en dealer installation der er så sjælden så jeg ikke havde hørt om den og sikkert ikke godkendt i californien. men en standard 305 hk LS1 med 1 bars ati kompressorkit virker lige så godt og 20 psi er muligt med ombygning. Desuden findes der amerikansk miljøgodkendelse til kittet.
Nej nej nej.. Den bedste bil er klart Honda civik.. Den kan blive noget så vild at se på, ligeson motor, gear m.v.. Bare lyden giver den maksimale nydelse i kørslen.. Køb dog sådan en mand.. Så kan du fanedme tune den til suprimum... Den lækreste slæde til dato..