Flest HK

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Yugo Turbo
Mester Medlem
Indlæg: 2515
Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#71 Indlæg af Yugo Turbo »

att finn t. 645 hk, er da ikke usandsynligt, men jeg tror nu alligevel at det er fake ponyer der tales om her... har en kammarat der har haft sådan en escort cossie og den hev han 591 hk ud af og det var ABSOLUT efter alle kunstens regler... det kostede mere end en arm. kender også cossiemanden og hans har ca 380. og den går jo også rimelig godt.

som der står i graham goodes tuningsbog om stage 4 tun til en cossie "but beware... this does not come cheap!"
vil dog gerne se den vogn og høre nogle specs, så æder jeg gerne min hat hvis der VIRKELIG er tale om ÆGTE 645 hk!!! :)

Yugo med fiat uno turbo 1,4. 1 bars tryk og ca 150 hk (gæt, er ikke sikker da den ikke er blevet målt) men det går nu også nogenlunde til de 725 kg bil der er.
Brap brap brap...
Billede
Minilars
Mester Medlem
Indlæg: 837
Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
Kontakt:

#72 Indlæg af Minilars »

Rigtig diesel olie... farve eller ej. jeg kører på det der er billigst..
er der nogen der ved om de rare politikere, rent faktisk HAR krævet at der bliver blandet farve i olien endnu??? eller der det stadig rygter.. som i de sidste par år???

og jeg tror stadig at det er MIG der har rekorden som den langsommeste
bil..

ups.. undskyld.. jeg mener transportmiddel

(galf= bil= NOT )

jeg har selv kørt i transit som firmabil... den er da ikke så langsom endda.. syntes jeg... men den første var altså også en reno traffic ha ha ak ja det var tider... der var skruet et lade apparat fast i motorrummet + en 30m kabeltrommel... som flittigt blev brugt hvis man ville hjem til fyreaften..
Venlig hilsen Lars

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 06 okt 2003, 22:06
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#73 Indlæg af Transitfar »

Att. minilars: Jeg tror helt sikkert, at nummeret med at farve fyringsolie bliver gennemført senest i løbet af næste år...
Jeg forstår bare ikke fidusen med at farve fyringsolie, mit brændstof har da altid haft sådan en underlig rød farve...
Vidste du forøvrigt, at i Tyskland er "kulbrinte til boligopvarmning" stort set fritaget for afgifter.....? 8) .
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 06 okt 2003, 22:06
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#74 Indlæg af Transitfar »

Og nej, langsomrekorden er min, min transit er laaaaangsom, dels er den gammel, men der også et eller andet galt med pumpen....
Og sådan en 15 år gammel CAV-pumpe er det ikke værd at ofre tid på.
Men jeg kører da alligevel ca. 700 km på en tankfuld :lol: .
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
classicford
Medlem
Indlæg: 136
Tilmeldt: 30 aug 2003, 17:44
Geografisk sted: østjylland

flest hk

#75 Indlæg af classicford »

Har set at DK. skriver på deres stander at fyringsolie er farvet, og ved et landbrugsdiesel er blevet farvet.
Mvh. classicford.
"Its not how fast you can drive, its how you drive fast!"
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#76 Indlæg af K-FINN »

Du har ret yugo.Vi vil have nogle specs. på den cossie.KOM MED DEM. :D
Syntes bare ikke det lød helt vild.439 hk ved 1,4.Hans er jo 2,0 og så 2,4 bar.Men vil også gerne høre lidt.Tror bare ikke vi høre mere til ham.Hans standard svar er ses til DHB 2004. :lol:
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Brugeravatar
xxblade
Mester Medlem
Indlæg: 747
Tilmeldt: 09 nov 2003, 13:00
Geografisk sted: Jylland

Re: flest hk

#77 Indlæg af xxblade »

classicford skrev:Har set at DK. skriver på deres stander at fyringsolie er farvet, og ved et landbrugsdiesel er blevet farvet.
Mvh. classicford.


Dog med en undtagelse, at på alle deres AUTOMAT stationer er fyringsolien IKKE farvet, da der kun er en tank til både diesel og fyringsolie.

Ang. denne tråd

Opel Omega 2.0i16V 360.000km og stadig 129hk på hjullene

Ford Escort RS-TURBO 172hk ved 0,8bar

Honda CBR900RR XXBLADE 161 på hjulet

Min stærkeste vogn var tilbage i midt halvfemserne

Opel Kadett 2.0 GSI16V med bearbejdet top,enem knaster lexmaul ind og ud manifold

192hk/237nm målt på motoren

Den var sgu en hurtig vogn dengang 242kmt på omdrejningsbegrænseren både i med og modvind !! Solgt til en møgknægt der kørte den totalt i smadder på 14dage :evil: :evil:
PT: Bil-løs...........har dog en gammel VW Golf GTI16V til rådighed

SLOW EYES WILL KILL YOU
G-power

#78 Indlæg af G-power »

Bmw 330i coupe. med g-power kompresser der køre med 0.45 i tryk, TUV godkendt. yder 393.4hk og 430nm. en tung satan men en motorvejs dræber.

VH Bmw Power
hsahirf
Junior Medlem
Indlæg: 45
Tilmeldt: 25 okt 2003, 09:44
Geografisk sted: copenhagen

#79 Indlæg af hsahirf »

Rover 620 ti, standard 200 hk til 1330 kg.
Anders
Senior Medlem
Indlæg: 343
Tilmeldt: 12 sep 2003, 17:12
Geografisk sted: Esbjerg

#80 Indlæg af Anders »

opel kadett 2,0i 16v med turbo 230hk og 235nm
Besvar