Så har vi balladen...
Redaktør: Moderatorer
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Wankel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt:
-
Runesm
- Mester Medlem
Ja, sådan kan man jo også forøge sine vinderchancerBANDIT skrev:Jeg skal nok lige udpege din bil for bilinspektionen når du kommerad2 skrev:Jeg tager i hvertfald der over med bil og vinder "gade klassen"
klyfax - lad os lige tage min gamle saab 90 (Halvfems, ikke 900) som eksempel, den findes KUN i en 2,0 8v karburator med 100hk, men jeg kan bolte en 16v turbo maskine fra en 900 direkte i hullet og opgradere hele undervognen uden videre.
Så ville de ikke kunne kræve afgift af mig, fordi den findes ikke større end med de 100hk?
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
john 406 turbo
- Medlem
-
Havneren
- Mester Medlem
Hej Johnjohn 406 turbo skrev:Jeg er bange for at mange bliver væk til DHB, men jeg tror desværre også, at de andre street-race arrangementer i DK kan komme i deres søgelys
Hvem vil deltage/kigge på fremover, hvis man ved at Etaten lusker rundt på pladsen.
Trist for sporten, men håber den overlever.
John.
Det er nemlig RIGTIG ærgerligt for sporten!!!
John, kender du flere detajler?
Så som:
- Hvorfor vælger Told og skat at offentliggøre deres forehavende?
- Hvorfor vælger VMAX at offentliggøre told og skats forehavende?
- Vil Told og Skat være tilstede ved teknisk kontrol?
Vh Chr
- Supra_Jorn
- Medlem
- Geografisk sted: Jylland / 6650 Brørup
- Kontakt:
Hvad ville der ske ved at ændre reglerne for race til DHB.!
At lufthavnen den weekend er et privat område, det må også være i ejerens interesser, ejeren af Vandel, således at der vil være fremtidige race på Vandel.
Er det ikke lovligt at kører rundt i en smadret bil, uden sikkerhed, lys og lygter, bare det er på privat område.!!
At lufthavnen den weekend er et privat område, det må også være i ejerens interesser, ejeren af Vandel, således at der vil være fremtidige race på Vandel.
Er det ikke lovligt at kører rundt i en smadret bil, uden sikkerhed, lys og lygter, bare det er på privat område.!!
Med venlig hilsen.
Jørn Petersen
Jørn Petersen
-
lqs
- Mester Medlem
jo.... det er lovligt nok...polititilladelse skal blot være iorden når vi taler om løb i denne størrelse. dvs forsikriger, godkendt regelsæt for banesikkerhed i henhold til 827 mm. det der bliver sværest er måske det med at finde viljen til at erkende at de hurtige biler ikke har så meget med alm gadebiler/nummerpladebiler at gøre. dette bliver måske lidt svært for bøde arrangør og tilskuere at se i øjnene?Supra_Jorn skrev:Hvad ville der ske ved at ændre reglerne for race til DHB.!
MVH søren
Senest rettet af lqs 31 maj 2009, 10:15, rettet i alt 1 gang.