Ravnen skrev:Har du i det hele taget fulgt med i denne tråd eller er du bare lige kommet forbi med en, tror du selv, smart kommentar.
Hvad relevans har det for diskussionen? Om jeg har læst det hele eller lige er kommet forbi? Det er måske kun dig, der har lov til at komme med kommentarer og have en holdning???
I øvrigt ville det klæde dig at være en smule mindre arrogant/nedladende/tilsvinende overfor andre brugere af dette forum
Ravnen skrev:Men for at svare dig så har det ikke en skid med dobbelt moral at gøre, hvis du ikke kan se forskellen på fri konkurence og illegal kopivirksomhed så skal du altså have dine skolepenge tilbage makker!
Det bliver dyrt for samfundet, hvis jeg skal have mine skolepenge tilbage. Og det bliver sikkert en del dyrere, end hvis du skulle have dine tilbage!
Lad mig introducere et fremmedord for dig: "Reverse Engineering"! For at du forstår ordenes betydning fuldt ud, vil jeg anbefale dig at læse lidt hos feks. Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Reverse_engineering
Der behøver således ikke at være tale om kopier! Der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken hver gang, man skal lancere et produkt!
Næste gang du handler dagligvarer, bør du måske også overveje ikke at købe Beauvais tomat ketchup, for de må da have kopieret ideen fra amerikanske Heinz! Og Netto/Brugsens eget mærke af cornflakes må vel også være et kopiprodukt af Kelloggs! Hvordan kan vi overhovedet tillade, at danskerne kan købe disse plagiat-varer???
Mvh.