Olie retur på eftermonteret turbo.. fejl rille i lejehus.

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Kws
Medlem
Indlæg: 131
Tilmeldt: 01 dec 2005, 20:00
Geografisk sted: Randers

#71 Indlæg af Kws »

andy jeg er os sikker på den ring skal være der. men den er blevet for stor. derfor stempelringen ikke kan tætne det. havde en lang snak med Rene fra turbodk. hvor jeg sendte billeder m.m af det. han sagde det der får du aldrig tæt. der skal nyt lejehus på. så jeg sendte lortet ned til ham i dag. så får jeg et nyt lejehus og en turbo som virker på fredag eller mandag.

så den lille polo kan komme igang igen.
Andy
Senior Medlem
Indlæg: 315
Tilmeldt: 12 jul 2006, 16:58

#72 Indlæg af Andy »

Jep..det glæder mig du fandt fejlen...når du får den totale pris fra turbodk så skriv den lige...lidt spændt på hvad de tager for et lejehus...

Andy
Kws
Medlem
Indlæg: 131
Tilmeldt: 01 dec 2005, 20:00
Geografisk sted: Randers

#73 Indlæg af Kws »

ja det er jeg nu os selv. men er glad for det er en prof som ordner den nu. så jeg får en turbo som virker..

så mangler jeg kun 2x 90 graders silikone slanger i 2" og motorstyrringen. men den tager henrik fra RH motorsport sig af.
Feiticeira
Nyt Medlem
Indlæg: 22
Tilmeldt: 05 okt 2005, 00:00

#74 Indlæg af Feiticeira »

Hey Kws ! kan du ikke fortælle hvis det var løsningen på dit problem ? så kan det være at jeg skal have den sendt til dem!
Ved ikke hvilken turbo det er jeg har her! der står iveco på :evil: :twisted: ! !! Det er tilladt at give dummeflade da jeg er ny i dette turbo område :)
Vedhæftede filer
turbo
turbo
07-04-06_2220.jpg (28.42 KiB) Vist 1558 gange
Slik aldrig på en brødkniv
Kws
Medlem
Indlæg: 131
Tilmeldt: 01 dec 2005, 20:00
Geografisk sted: Randers

#75 Indlæg af Kws »

jo jeg skal nok skrive når jeg får turboen retur hvad problemet var. men er sikker på det er den ring som har ædt lidt af metallet og derved kan den ikke lukke tæt.

du ringer bare til rene. www.turbodk.dk og så oplyser du ham det der står på typepladen på turboen. så ved han hvad det er for en.
Andy
Senior Medlem
Indlæg: 315
Tilmeldt: 12 jul 2006, 16:58

#76 Indlæg af Andy »

Feiticeira skrev:Hey Kws ! kan du ikke fortælle hvis det var løsningen på dit problem ? så kan det være at jeg skal have den sendt til dem!
Ved ikke hvilken turbo det er jeg har her! der står iveco på :evil: :twisted: ! !! Det er tilladt at give dummeflade da jeg er ny i dette turbo område :)


Det ligner en fra en Iveco daily 2,8 , hvis det er, så er det en Garret.

Prøv lige og skriv hvad der står på type pladen..

Andy
Feiticeira
Nyt Medlem
Indlæg: 22
Tilmeldt: 05 okt 2005, 00:00

#77 Indlæg af Feiticeira »

Kanont! men vil bare ik bruge for mange penge på svintet hvis det nu ikke er det :) !! men glæder mig til du får din turbo hjem igen hehe ! så kan jeg måske gå samme vej! :)
Slik aldrig på en brødkniv
Kws
Medlem
Indlæg: 131
Tilmeldt: 01 dec 2005, 20:00
Geografisk sted: Randers

#78 Indlæg af Kws »

jeg får min turbo hjem på torsdag. men han har ikke lavet noget ved den. vi blev enig om at jeg skal have en anden turbo i det den ikke passer til en 1.4 motor. han mener den passer fra 1.8-> så han lavede et tilbud til mig på en Garrett GT2554R kugleleje turbo den går fra 1.4 og op til 1.8, samt kuglelejerne gør den spooler hurtigere op jo..


så nu har jeg en turbo Garrett T25 med et rep kit til overs.
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden

#79 Indlæg af klyfax »

Mon ikke du sætte færre penge til hvis du renovere den gamle og sælger den?
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Feiticeira
Nyt Medlem
Indlæg: 22
Tilmeldt: 05 okt 2005, 00:00

#80 Indlæg af Feiticeira »

Hey fik du monteret din nye turbo? og virker det?? for hvis det virker kan det være jeg køber en ny turbo, så hvis der nogle der kan anbefale en tubo til en 1.3 l motor og som ikke koster en halv arm, Then let me know!
Slik aldrig på en brødkniv
Besvar