: 13 jan 2006, 18:51
1. Du starter med et for dig simpelt spørgsmål om hvor stor en ic du behøver.
2. Og kommer med meget lidt data om motoren.
3. Der sker ingen implusion. Det der sker er at forbrændingen starter for tidligt. Og kan skabe nogle gigantiske trykstigninger i cylinderen, da stemplet er på vej op, men forbrændingen gerne vil tvinge det ned, forbrændings trykket bliver den lille.
Men trykket finder altid det svageste led i kæden. I dit tilfælde toppakningen.
4. Fejl aktige, eller misledende oplysninger vil der altid blive slået ned på.
Og nogen gange med meget ironi såddan er det bare.
Morten[/quote]
1. ja, og det fandt jeg ud af at, min ic er stor nok. så det er okay. men der var et tilægs spørsmål og jeg havde drejet på tæningen. og JA og det gav dårligere resultater. me man kørte stadig på det uden at spørge om tændrør.
2. hvis man havde brug for mere info om motoren. var det bare at spørge og specefik data.
3. det var det jeg prøvede at sige : dit sitat men vidste ikke lige hvordan man formuleret det. dit sitat : Det der sker er at forbrændingen starter for tidligt. Og kan skabe nogle gigantiske trykstigninger i cylinderen, da stemplet er på vej op, men forbrændingen gerne vil tvinge det ned, forbrændings trykket bliver den lille.
Men trykket finder altid det svageste led i kæden. I dit tilfælde toppakningen.
4. det er en dårlig moral i stedet for at forklare sammen hænget og finde ud af hvordan det hænger samme i praksis. ( det er jo der man hjælper hinanden ).
Jeg blev ikke støt af dit inlæg. det var tilgengæld en god ting at få af vide da jeg stadig er ny her. det er anden gang jeg er her. første gang jeg var her inde blev jeg svinet til fordi en troede jeg var en anden.
så jeg har bare et at sige TAG DEN MED RO. og lær os nye det før i rasser af på os.
2. Og kommer med meget lidt data om motoren.
3. Der sker ingen implusion. Det der sker er at forbrændingen starter for tidligt. Og kan skabe nogle gigantiske trykstigninger i cylinderen, da stemplet er på vej op, men forbrændingen gerne vil tvinge det ned, forbrændings trykket bliver den lille.
Men trykket finder altid det svageste led i kæden. I dit tilfælde toppakningen.
4. Fejl aktige, eller misledende oplysninger vil der altid blive slået ned på.
Og nogen gange med meget ironi såddan er det bare.
Morten[/quote]
1. ja, og det fandt jeg ud af at, min ic er stor nok. så det er okay. men der var et tilægs spørsmål og jeg havde drejet på tæningen. og JA og det gav dårligere resultater. me man kørte stadig på det uden at spørge om tændrør.
2. hvis man havde brug for mere info om motoren. var det bare at spørge og specefik data.
3. det var det jeg prøvede at sige : dit sitat men vidste ikke lige hvordan man formuleret det. dit sitat : Det der sker er at forbrændingen starter for tidligt. Og kan skabe nogle gigantiske trykstigninger i cylinderen, da stemplet er på vej op, men forbrændingen gerne vil tvinge det ned, forbrændings trykket bliver den lille.
Men trykket finder altid det svageste led i kæden. I dit tilfælde toppakningen.
4. det er en dårlig moral i stedet for at forklare sammen hænget og finde ud af hvordan det hænger samme i praksis. ( det er jo der man hjælper hinanden ).
Jeg blev ikke støt af dit inlæg. det var tilgengæld en god ting at få af vide da jeg stadig er ny her. det er anden gang jeg er her. første gang jeg var her inde blev jeg svinet til fordi en troede jeg var en anden.
så jeg har bare et at sige TAG DEN MED RO. og lær os nye det før i rasser af på os.