Side 7 af 11

turbo man :o)

: 04 aug 2003, 21:54
af b100cult
mazda 626 2,2i 158 hk 226 nm ca med det var ik nok :D
er i gang med at køre min turbomotore til, med det driller lidt :? med med det skal det jo gøre :)

turbo man :o)

: 04 aug 2003, 21:54
af b100cult
mazda 626 2,2i 158 hk 226 nm ca med det var ik nok :D
er i gang med at køre min turbomotore til, med det driller lidt :? med med det skal det jo gøre :)

: 19 nov 2003, 12:29
af mh
der må være kommet nogle nye til siden den her blev kastet op i luften....

ford sierra XR4I 2,96 V6 med rotomaster turbo (A/R60) tech II sprøjt anlæg sænket cossi close gearkasse bagtøj med spær osv..... 0-100 som den kører nu på en afrivnings kalender :wink: ...........

: 19 nov 2003, 15:46
af m&m
golf mk2 267 australske turbo heste!



det er bedre at slå med en mølle end en kølle!!!

: 20 nov 2003, 17:18
af K-FINN
Att. Brian B. 645hk på en 2,0 er da ikke usandsynligt.Jeg kender en der har 439hk på en 1,6 ved 1,4 bar.Misundelse er en grim ting. :D

: 20 nov 2003, 17:50
af HenrikGM
Ikke usandsynligt, men ret usædvanligt.

Det er lykkedes en svensk dragracer at plukke 975hk ud af en B230R blok(2,3liter red.), på eksotisk brændstof.....

Heftig litereffekt, men den skal også kun holde i nogle få sekunder.

: 20 nov 2003, 18:04
af Sierra_freak
okay må lige få min med også jo...en sierra 1.8 med 90hk men de 90hk er der IHVERTFALD også....trækker da fra de små gti drenge :D

og mht. det med mange hk på en "lille" motor er ikke usandsynligt ingen der kan huske den 600-900hk's golf fra sverige som var med i vmax engang med en 2.01L motor???

: 20 nov 2003, 18:07
af Sierra_freak
okay må lige få min med også jo...en sierra 1.8 med 90hk men de 90hk er der IHVERTFALD også....trækker da fra de små gti drenge :D

og mht. det med mange hk på en "lille" motor er ikke usandsynligt ingen der kan huske den 600-900hk's golf fra sverige som var med i vmax engang med en 2.01L motor???

: 22 nov 2003, 22:05
af Minilars
Guldfarvet Escort mk 4 med r4 1,6L 270g. camtech knast, planet og portet top 2X2 40 mm dolorto cabr. XR3i maniford, 2" one two pipe udstødning, nos anlæg... og en cossi hækvinge

tider ???

Den holder stadig på lift.... IGEN... men om 4 dage er den klar til at teste imod tinasmartin's



ps. pendler til storbyen i en galf 1,6 DØD diesel. med 54 ponier..
så jeg må i det mindste have rekorden i den langsommeste ( bil ) Galf.

: 22 nov 2003, 22:22
af Transitfar
Næh-nej, rekorden for langsomste bil tilhører mig, suverænt!!!
Det er jeg villig til at stille op til anytime! på denne måde:
Begge deltagere lægger ex. 250,- kr i puljen, derefter BYTTER man over til modstanderens bil. Den, som piner modstanderens bil først over stregen vender dermed både puljen, samt retten til at kalde sin egen bil for den langsomste. :lol: :lol: .
Jeg vil endda være fair og love at købe RIGTIG dieselolie, så vi konkurrerer på lige vilkår.... :lol: :lol: :lol: .