lqs skrev:gps... og så viser den i g? har du et link til hvor man kan læse om dette produkt? det er nogen hurtige gearskift du har. ca en 1/10 sekund. MVH søren
lqs skrev:gps... og så viser den i g? har du et link til hvor man kan læse om dette produkt? det er nogen hurtige gearskift du har. ca en 1/10 sekund. MVH søren
lqs skrev:gps... og så viser den i g? har du et link til hvor man kan læse om dette produkt? det er nogen hurtige gearskift du har. ca en 1/10 sekund. MVH søren
lqs skrev:gps... og så viser den i g? har du et link til hvor man kan læse om dette produkt? det er nogen hurtige gearskift du har. ca en 1/10 sekund. MVH søren
nej ikke helt blind.
særligt på skiftet til 5. gear burde hastighed falde, g kraften burde gå væsentlig under 0, tænker der kræves ca 200hk blot for at opretholde den hastighed. det er hvad jeg forestiller mig.
kan du ikke forklare hvorfor kurven ikke ser sådan ud?
MVH søren
lqs skrev:nej ikke helt blind. særligt på skiftet til 5. gear burde hastighed falde, g kraften burde gå væsentlig under 0, tænker der kræves ca 200hk blot for at opretholde den hastighed. det er hvad jeg forestiller mig. kan du ikke forklare hvorfor kurven ikke ser sådan ud? MVH søren
G skalaen er sat "forkert" op. Den går aldrig i minus og burde derfor være sat til et absolut nul punkt ved 0 G. But so f.cking what? Det har jo ingen indflydelse på resultatet.