Side 7 af 8

: 25 jul 2006, 22:01
af Morten VJ
Du kan prøve dette link.
http://www.innovatemotorsports.com/

Eller se se på selve powerpage, da der reklamere den tyske afdeling.

MVH

Morten

: 25 jul 2006, 22:56
af Havneren
Ja.... Den ville jeg faktisk have linket til da jeg selv købte der, men deres side må være nede.

www.lm-1.de

V/h Chr

: 26 jul 2006, 09:34
af Brian SPC
Jeg har lige lavet en log hvor jeg acc i 1,2,3 gear, er der nogen lige hurtigt vil studere den og komme med lidt feedback :?: :wink:

Jeg synes umiddelbart at den ligger lidt mager nogle steder selvom jeg er oppe omkring de 105 i fuel VE, men måske det er pga jeg skal prøve at justere lidt på tændingen og derved få en bedre forbrænding. Den står jo lidt til den sikre siden lige nu.

: 26 jul 2006, 10:01
af Havneren
-Dine acceleartions parametre er ret voldsomme. Mange vælger slet ikke at bruge dem på en turbo motor.

-Din DC på bank 2. er over 100%? Hvorfor er den det? Normalt skal de to DC´ere være ens, dog afhængig af hvordan du har koblet dine dyser op og bruger MS. Jeg mener jeg tidligere har midt mærke i noget fejl i logget omkring den DC på bank 2, men jeg kan dårlig huske det.

V/h Chr

: 27 jul 2006, 11:13
af Brian SPC
Ok, hvor slår jeg dem fra ? har ikke lige kunne finde det.

Jeg kørte Alternating 2squirt på dyserne, har lige lavet det om til Simultanus 1 squirt , for at se om det ændre noget, har også justeret lidt mere på fuel VE og spark VE har forsøgt at hæve den lidt i de høje rpm fra 15 til 22 grader, den virker lidt kvikkere, måske den kan tage lidt mere.
Her er en log fra i aftes, den kan hugge lidt i det ved gearskift, og så mellem 4-6000rpm, er det som om den ikke brænder helt rent, en svag mudret lyd, lidt "4 takts" agtig. Nogle ideer ?

: 27 jul 2006, 11:33
af Havneren
Brian SPC skrev:Ok, hvor slår jeg dem fra ? har ikke lige kunne finde det.

Jeg kørte Alternating 2squirt på dyserne, har lige lavet det om til Simultanus 1 squirt , for at se om det ændre noget, har også justeret lidt mere på fuel VE og spark VE har forsøgt at hæve den lidt i de høje rpm fra 15 til 22 grader, den virker lidt kvikkere, måske den kan tage lidt mere.
Her er en log fra i aftes, den kan hugge lidt i det ved gearskift, og så mellem 4-6000rpm, er det som om den ikke brænder helt rent, en svag mudret lyd, lidt "4 takts" agtig. Nogle ideer ?


At den sætter ud ved gearskift kan MEGET vel hænge sammen med dine acceleratiosn parametre.

"Fuel Basics"

"Acceleration wiard"

"TPSdot threshold" - Prøv sæt den til 45 (Så er den "slået fra").

Prøv lig mærke til, at den DC på bank2 er præcis dobbelt så høj som på bang1. PW på bank 1 og 2 og dog de samme. Jeg mener helt afgjort, at jeg har bidt mærke i det tidligere. Selv om jeg ikke må sige det for Henrik så må der være en fejl i softwaren et sted der gør, at den ikke logger DC på bank2 korrekt. Enten det eller også skyder den bank2 dobbelt så mange gange som bank1 og så er det jo et siriøst problem.

At den 4 tanker ned belastning KAN være for fed blanding - Men pas nu på. Du ved jo ikke reelt hvor du ligger.

V/h Chr

: 27 jul 2006, 11:47
af Morten VJ
Havner angående DC2 læs dette.
http://www.msefi.com/forums/viewtopic.php?t=11825

Og der er helt normalt, medmindre man kører med dual table.

MVH

Morten

: 27 jul 2006, 11:59
af Havneren
Nååååå... De havde en fejl i det og har så valgt bevidst bare, at lave det sådan. Det giver også fint nok mening bortset fra, at det kan være lidt misvisende selvf.

V/h Chr

: 27 jul 2006, 14:29
af kaktus
Har faktisk et ligende problem på min MR2 turbo med MS..
Når den virkelig begynder at trykke sætter den ud og hakker og pruster som en sindsyg... Har skiftet tændrør uden hæld (banket ned til 0,5).
Begynder at mistænke tændspolen, men har i ellers nogle gode foreslag?
Det er ikke en fejl i MS, da jeg har fået justeret denne af en proff. (kan desværre ik selv) :wink:

: 27 jul 2006, 15:28
af Brian SPC
Ok super det prøver jeg lige at slå fra så., det er lidt træls at den sådan hugger i det ved gearskift, håber at det bare er det som er fejlen, der ryger dyrebar tid jo til 402m :lol: