Olie retur på eftermonteret turbo.. fejl rille i lejehus.
Redaktør: Moderatorer
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
hvis det er nogen hjælp så kan du se opbygningen her
tryk her
og lidt fejl hvis du ikke er så kendt omkring en turbo
fejl på turboer
tryk her
og lidt fejl hvis du ikke er så kendt omkring en turbo
fejl på turboer
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Kws
- Medlem
- Geografisk sted: Randers
-
Kws
- Medlem
http://www.turbo.no/t2.htm <- fra den tegning der. er det så nr 15 som er problemet ??eller er det oppe ved nr 7
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
7'ern er en låsering...
det kan omhandle 15 (11 hvis det var tryk siden)
det kan omhandle 15 (11 hvis det var tryk siden)
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
-
Kws
- Medlem
-
Kws
- Medlem
så fik jeg den skilt af. og fandt ud af at der er en rille i lejehuset som ikke burde være der.. så jeg sender turboen til Turbo DK som renover den for mig. skal kun betale for et nyt lejehus og 1½ times timeløn. i det jeg allerede har købt et renovationskit af dem.
billedet viser den rille som ringen har lavet.
billedet viser den rille som ringen har lavet.
- Vedhæftede filer
-
- PICT1353.JPG (66.55 KiB) Vist 1531 gange
-
Feiticeira
- Nyt Medlem
Hmm ... hvor meget koster det at smide en turbo afsted til nogle som har tjek på det?? fordi jeg tør sq ik at skille den ad...
har virkelig dårlig erfaringer med sådan skille ting ad som jeg ik er helt sikker i !!!
nogle som måske er villig til at hjælpe med at finde en som kan? og som ikke kræver at få min første fødte og min sjæl...
! heh..
nogle som måske er villig til at hjælpe med at finde en som kan? og som ikke kræver at få min første fødte og min sjæl...
Slik aldrig på en brødkniv
-
Kws
- Medlem
jeg købte det renovations kit til en Garrett T25. det kom jeg af med 1115 kr. incl postopkrævning. sættet koster 1000 kr.
så tager de 300 kr + moms i timen. og han sagde det tager omkring 1½ time at renover en turbo så 1000 kr + 562,50 kr = 1562,50 kr for en renovering. jeg skal dog have et nyt lejehus til min. så jeg ender på omkring de 2000 kr. +/-
så det er faktisk billigere at købe kittet ved turbodk og så sende det retur sammen med turboen til turbodk. i det de kun skal have betalt timelønnen
så tager de 300 kr + moms i timen. og han sagde det tager omkring 1½ time at renover en turbo så 1000 kr + 562,50 kr = 1562,50 kr for en renovering. jeg skal dog have et nyt lejehus til min. så jeg ender på omkring de 2000 kr. +/-
så det er faktisk billigere at købe kittet ved turbodk og så sende det retur sammen med turboen til turbodk. i det de kun skal have betalt timelønnen