cooper mini skrev:HenrikGM
Nu er det ikke for at fornærme dig, men det er noget vrøvl du der skriver.
Tændrør og oktantal har meget lidt med hinanden at gøre,
du aner ikke en skid om hvad du snakker om jeg seeder her med et stykke papir fra NGK en markeringstegn på NGK tændrør hvor det frem går af tændrør 2.4.5.6.7.8, er for biler der kører på oktan under 85. 9 er op til oktan 95 10 på til oktan 105. 11, 12, 13 er op over oktan 105. vil du sige af frabrikanten ikke har lavet dette skema. det fremgår af markeringstegn at kører du med for varme rør selv antænder elektroden benzinen. det har de altså ikke ret i.
Det er god modsat i tal på champien
Hehe, ok, jeg ser at diskussionen er lidt formålsløs at tage.....
Min gamle 240Turbo kører feks med et NGK BP6ES rør. Det er meget interessant ifht til dine "oktantalsopgivelser" på tændrør.....
Men jeg har da set noget i denne tråd jeg ikke ser så tit, og man lærer jo noget nyt hver dag
du aner ikke en skid om hvad du snakker om
Jowjow....
