i skam ik nødt at syne min bil dernede.. det er den ikke klar til alligevel..Ravnen skrev:Tror det er meget sandsynligt at der bliver mappet bil natten til DHB desværre, er LANGT bagud! Dog kommer vi derned og syner DIN bil...MTECH skrev:Det godt.. så du igang.. blir der test i holeby her den 28-29...?? så kan du jo også få tjekket din bil så du ved om den kan godkendes til dhbRavnen skrev:Bemærk venligst tidspunktet - jeg svejser trykrør...MTECH skrev:jeg bruger meget strøm kontinuerligt..så derfor skal der regnes..ingen forstærkere herRavnen skrev:Måske du bare skulle droppe dine meganørd drag dB forstærkere...MTECH skrev:tak for svar.. det kunne jeg også selv ha kommet frem til..jeg må ha sådan et i så.. hvis man ellers kan få et der kan levere varen til de mange amp jeg har brug for..
![]()
Der er noget mere startstrøm bøf i tørbatterier så det behøver ikke at være så stort, problemet er der kun hvis du bruger mere strøm kontinuerligt end din generator kan levere, der kan det blive nødvendigt at regne lidt på størrelsen...![]()
Bortset fra det har du så tid til at være her på pp..har du ik et 24v projekt der snart skal være kørende
Og så er den en time efter herinde...![]()
![]()
![]()
![]()
Lige nu er det motoren der bliver samlet på, derefter er der en ny udstødning der skal kigges på, herefter ledningsnet, oliesystem og alt andet...
... søvn er opreklameret!
nå men du må igang,blir spændene at se hvad det kan blive til med det nye setup..