: 07 apr 2010, 22:47
Altid go for en provo bemærkning...Captain Slow skrev:jeg skal de lige love for at begrebet en "hurtig Uno" er en hypotese der vil noget
Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
http://powerforum.dk/
Altid go for en provo bemærkning...Captain Slow skrev:jeg skal de lige love for at begrebet en "hurtig Uno" er en hypotese der vil noget
Yes yes, det manglede da bareYugo Turbo skrev:Altid go for en provo bemærkning...Captain Slow skrev:jeg skal de lige love for at begrebet en "hurtig Uno" er en hypotese der vil noget
Tror søren bruger den til markraceYugo Turbo skrev:@ finn
er det ikke den dersens 4,x liters række sekser tissan motor du mener. den saudierne, bruger til ørken ræs...
det er næsten utroligt at der er nogen mennesker med sådannne biler i garagen gider at gå op i feks sikkerhedskrav på en bane ?HenrikGM skrev:Søren har jo et passende "udvalg" af biler at tage af, så der er flere muligheder.....Personligt ville jeg gerne igen se den gamle sierra med mågelort på, slå bagtøjet i asfalten så det gnister de første 2 gear.Supra MK4 skrev:kommer du i din egen bil søren. Hvis ja, er det så noget kæmpe nissan uhyre af en motor..
Glemmer satme aldrig trucken nær havde stået på snuden, da vi læssede den af container..
Hvis P100 skulle ud og køre, så skal der nok en frygtløs person ala fætter tørstig som chauffør.
P100 med 1000+ eller gummiged cabriolet er vel ca lige farligt?
Lav selv din kasse, men sørg for at fastspændingen er uafhængig af kassen (eks. igennem bunden af denne), beskrivelsen er taget fra gældende reglementer, hvorfor man siger væsketæt går jeg ud fra er at forhindre syredampe i kabinen aka. lille "brintbombe" og ætsningsskader ved uheld, evt skift dit træarbejde ud med en aluplade (kom med ind i det ny årtusindeCaptain Slow skrev:har lige et spørgsmål mere
10.1.2. Hvis batteriet monteres i førerkabinen, skal det monteres i en væsketæt beholder beregnet til formålet, og denne skal have udluftning til ydersiden af bilen
har søgt lidt på de kasser man kan få, men de er ikke væsketætte, hvis de vælter, og er lidt forundret over hvordan man ska l montere dem, har tillige set nogen, hvor der end ikke er bespænding til selve batteriet indvendig i kassen.
mit batteri står i bagagerummet, som kun er adskilt fra kabinen af en masonitplade og et bagsæde.
nu står der specifikt "beregnet til formålet" så jeg går ud fra at en hjemmebrændt alukasse er "no go" ?
forklaringer og forslag efterlyses