Side 6 af 11

: 31 jul 2003, 18:47
af Møller
144 hk/203 nm (nm ved 3.200 rpm) til 930 kg

: 31 jul 2003, 23:17
af Morten TN
VW Golf GTI 85'. 112 hk - tjah...der er de obligatoriske huller i luftfilterkassen :-)

: 01 aug 2003, 00:06
af Bertilfriese


Hejza....Jeg har en lille Mazda 323 GTR Turbo 4x4.....230-240 HK
Arbejder på at få flere Heste i stalden 8)

: 01 aug 2003, 00:08
af Bertilfriese


Hejza....Jeg har en lille Mazda 323 GTR Turbo 4x4.....230-240 HK
Arbejder på at få flere Heste i stalden 8)

: 01 aug 2003, 10:50
af ZeroCool
Tjaee..
Kadett e van 1,3s: 75hk
Kadett c sedan 2,0e: 110hk

: 01 aug 2003, 11:10
af damm
Okay, en af de ældre, meeennn... :?

Opel Kadett C Coupé 215HK m. EFI sprøjt. Alt sammen lavet af Westspeed.

www.ttr.dk

: 01 aug 2003, 11:18
af K
Fiat 127 1.0 sport 70 HK til 700 kg arbejder på at sætte kompressor på det skulle gerne give 30+ hk ekstra...... :lol:

: 01 aug 2003, 11:21
af Møller
Men kompressor hæver man da let effekten til det dobbelt af standart ;)

: 01 aug 2003, 11:24
af K
ja men det skal også kunne holde i længden..... desuden er det med dobb. webber ikke indsprøjtning.....!

: 01 aug 2003, 18:26
af Boostjunkie
Fiat 132 2,0 DOHC 112 hk ´82

Toyota corolla 1,3 i 82 hk ´91

mazda 626 2,0 karb. 102 hk ´85:
Denne bil har været en slags test bil, i den har jeg haft: en turbo motor, en diesel motor, en motor med dobb. karb, plus en masse andre ombygninger... :-)

mazda 626 2,0 turbo ?hk 0,8 bar ´86, jeg nåde aldrig at få plader på...

mazda 929 3,0 v6 18v 190 hk, mega sænkning, ingen dørhåndtag og låse huller hele vejen rundt, 17*10" alu, udbyggede skærme, lækker vogn... :-)

Hilsen jakob
Mazda4life