Lovligt street race på sjælland

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
kadettcqp
Medlem
Indlæg: 199
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Sydsjælland
Kontakt:

#51 Indlæg af kadettcqp »

lqs skrev:uden at vide det.... vil jeg tro at noget af opliningen eller returvejen, ikke er afspærret i et sådan omfang, at der kan køres uden ansvarsforsikring.
det kunne meget nemt (sammen med dasus regelsæt) være grunden til kravet om plader på bilerne.
nogen af deltagerne/tilskuerne der kan bekræfte denne teori?
MVH søren
ps en af mine venner kørte i onsdags 197kmt over stregen i malmø.... tiden var 5,7 det svarer nok til en ren 9 tid på 402m. men det er jo så på en rigtig bane med gummi og lim.
Helt off topic - men han ramte den godt nok lige i røven da han kørte den tid! Med en hvis BMW i den modsatte bane der skøjtede ned af banen og hev slicks'ne rundt i hvert gear til en ren 7'er tid så vidt jeg husker. De to biler fik sgu lige lidt fortjent respekt blandt amerikaner-folket og dragcyklerne. Den 5.7'er tid var i al fald vanvittigt imponerende!
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4824
2007: 1/8mile @ 8,320 sek 60fod 1,78sek.
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#52 Indlæg af lqs »

mere off.... det er stadig med ret lavt ladetryk han kører 5,7!
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#53 Indlæg af K-FINN »

Ja, hans tider blev også bedre til DHB, da han sænkede ladetryk..
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#54 Indlæg af HenrikGM »

K-FINN skrev:Ja, hans tider blev også bedre til DHB, da han sænkede ladetryk..
Lavere ET og lavere trapspeed.

Prøv at forestille resultatet hvis den fik progressivt ladetryk i takt med der kom højere gear i...

En ting er sikker:Der er rigeligt med ydelse.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
dykkerdahl
Senior Medlem
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 nov 2006, 03:09
Geografisk sted: Kbh
Kontakt:

#55 Indlæg af dykkerdahl »

Så er det snart tid igen til lovligt streetrace :up: :up: :up: :up: :up: :up:
Er det på Stamholmen eller som der står på BG. i Greve igen.
Nissan 200sx
dykkerdahl
Senior Medlem
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 nov 2006, 03:09
Geografisk sted: Kbh
Kontakt:

#56 Indlæg af dykkerdahl »

OK! Det er så Greve igen...
:reading:
http://www.dragracing.dk/
Håber der kommer lige så mange hurtige biler igen...
Nissan 200sx
Brugeravatar
Gearhead
Medlem
Indlæg: 111
Tilmeldt: 29 apr 2011, 17:25
Geografisk sted: KBH

#57 Indlæg af Gearhead »

Jep det er rykket fra stamholmen i Hvidovre til vejleåvej i Greve hvor de sidste 2 arrangementer også blev afholdt.

Så kom og støt op om lidt lovligt ræs enten som kører eller som publikum
YOU LIFT YOU LOSE
Brugeravatar
jens
Mester Medlem
Indlæg: 788
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Vestsjælland

#58 Indlæg af jens »

Ærgeligt at de ikke kan holde det i Tune som de gjorde sidste gang de kørte i 2010. Bredere bane, parkeringspladser og mulighed for at udstille sin bil.
Brugeravatar
Gearhead
Medlem
Indlæg: 111
Tilmeldt: 29 apr 2011, 17:25
Geografisk sted: KBH

#59 Indlæg af Gearhead »

Så vidt jeg er orienteret er det simpelthen for dyrt at leje kti banen :(
YOU LIFT YOU LOSE
Brugeravatar
Hartvig
Mester Medlem
Indlæg: 678
Tilmeldt: 23 feb 2006, 20:32
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

#60 Indlæg af Hartvig »

Captain..... du pisser mig altså en smule af

Din kritik af Holeby er jo blot kritik uden løsning - lad mig nu høre hvad du vil foreslå som erstatning for den nuværende ramme med fliser ???

Jeg ved at at der bliver lyttet til alt konstruktiv kritik i Holeby.

Foreløbig fastholder arrangørerne at Holeby er katagoriseret som streetrace, med det grundlæggende formål at få gennemført flest mulige race på dagen.

Holeby henvender sig bredt til både deltagere og tilskuer og i alt beskedenhed må du jo medgive mig - at det gør de med en vis succes.

Dybest set forsøger du (alle steder nogle gider høre på dig) at konverterer den klasiske streetrace til noget der helt specifikt opfylder dine personlige krav.

Mit råd til dig er, at hvis du altid skal revse og kritiserer gud og hvermand - så lav dog dine egne "perfekte" arrangementer :!: (men det er selvfølgelig en smule mere besværligt).

/Hartvig - strandet i dødsyge Sverige med god tid til at læse PowerForum igen :D
ADtrailer Lej en LED storskærm !
Besvar