Side 6 af 64

: 22 nov 2009, 22:54
af MTECH
alt i alt et godt reglement... :rock: eneste ting jeg undre mig over er:trækaksel ringe...jeg er 100% forstående omkring kardan ring skal dertil siges..men trækaksel ringe på biler der sætter røven meget..der vil ringen skulle være så stor for at der er plads til at akselen kan gå frit op og ned under hen holdsvis belastning og ikke belastning,som jeg ser det vil den ikke være til den stor hjæp/beskyttelse alligevel så..så vidt jeg ved er det hellere ikke noget man gør brug af i sverige og ja resten af det store udland(eller med andre ord jeg har ihvertfald ikke set det :wink: ).

mvh Michael.

: 22 nov 2009, 23:32
af Yugo Turbo
jeg skrev det med unlimited for at stille det på en spids, regnede naturligvis ikke med at du ville gøre det :wink:

: 22 nov 2009, 23:39
af Captain Slow
Yugo Turbo skrev:jeg skrev det med unlimited for at stille det på en spids, regnede naturligvis ikke med at du ville gøre det :wink:
tjae, det var da et ok forslag, og tog det da på ingen på ingen måde ilde op, :P
ville bare præcisere hvad jeg anser som "brugbare løsninger" inden nogen
kom med forslag som jeg ikke kan bruge :lusket:

: 23 nov 2009, 08:55
af Ravnen
Splynk, lad os vende den på hovedet...

Hvis vi giver dig lov til at fjerne din låseplade, hvordan skal vi så forholde os til den næste der med henvisning til dil bil, også vil have at vi skal ændre reglementet til fordel for hans bil? det kan godt være at det er simpelt i din optik, men det er det ikke i vores, du skal bruge lidt tid på at lave en ny låseplade, imens vi kan bruge resten af vores på at lege Alladdins Lampe i børnehaven...

Lav nu bare den f**king låseplade, så giver jeg en rød sodavand til DHB... :wink:

: 23 nov 2009, 09:20
af Yugo Turbo
jeg vil også ha en sodavand hvis han skal ha... ved bare ikke hvor jeg skal sætte låsepladen :D

: 23 nov 2009, 10:50
af Ravnen
MTECH skrev:alt i alt et godt reglement... :rock: eneste ting jeg undre mig over er:trækaksel ringe...jeg er 100% forstående omkring kardan ring skal dertil siges..men trækaksel ringe på biler der sætter røven meget..der vil ringen skulle være så stor for at der er plads til at akselen kan gå frit op og ned under hen holdsvis belastning og ikke belastning,som jeg ser det vil den ikke være til den stor hjæp/beskyttelse alligevel så..så vidt jeg ved er det hellere ikke noget man gør brug af i sverige og ja resten af det store udland(eller med andre ord jeg har ihvertfald ikke set det :wink: ).

mvh Michael.
Det er et brud i det inderste Knokkel-/kardanled man ønsker at beskytte sig imod og går ringen i jorden så gør klumpen det osse.

Mht. hvad de på sikkerhedområdet gør eller ikke gør andre steder, så har vi den holdning at vi hellere tager en diskussion med kørene før end med myndighederene EFTER det gik galt, det håber jeg at du forstår, desuden så er det en rimelig simpel og omkostningsfri sikkerhedsforanstaltning, som der ydermere pt. kun vedrører tre biler i DHB regi...

: 23 nov 2009, 11:15
af luske
Yugo Turbo skrev:vi har søgt længe på hvilke "standard" biler der kan køre under 12.00 og der er da en god håndfuld, der er endda en der er opgivet til at sku ha kørt 9,9.

så skulle man se på det punkt alene, så skulle tiden være sat til eks. 9,7. men hvor realistisk er det lige at der kommer sådan en super ræser til dhb og kommer den endelig, mon så ikke ejeren kan finde sig til rette i outlaw klassen? btw, kommer der en veyron (som ikke er denhurtigste "standard" bil på nummerplader) så skal ejeren stadig fremvise bur og diverse andre sikkerhedsforanstaltninger for at køre under 11,000 til arrangagementet.

til king of europe køres med 12,00 grænsen for gadebiler og der køres der "alle mod alle" og dernede virker reglen fantastisk godt og det er vores håb at det vil fungere lige så fint her i danmark.

reglementet er ikke skrevet til DHB alene, det er skrevet i det håb at det på sigt kan implementeres i alle de danske arrangagementer der måtte ønske at køre efter dette reglement.
RGR that , som sagt så var det nok min beskedne viden der blev blandet MC-tider der gjorde sig gældende i mit "brok" i tidligere indlæg :tooth:

point taken , lesson learned :reading:

MVH Luske

: 23 nov 2009, 14:15
af Captain Slow
det her har intet med røde sodavand at gøre,, tag lige og læs hvad jeg skriver. jeg skriver ikke her for at blive gjort til grin :grr:

jeg mangler stadig svar på hvordan jeg må lave den låseplade.

jeg tror alle har fattet at i min bil er det ikke en bærende del. og at reglen derfor rammer skævt,, so be it, der er fin logik i reglen sikkert i de andre 99% af bilparken.

jeg efterlyser svar på hvad der kan accepteres af ændringer på låsepladen :damn:

: 23 nov 2009, 14:18
af Captain Slow
for fuck sake, jeg kan ikke engang li´ rød sodavand :cry:

: 23 nov 2009, 14:54
af Ravnen
splynk skrev:det her har intet med røde sodavand at gøre,, tag lige og læs hvad jeg skriver. jeg skriver ikke her for at blive gjort til grin :grr:

jeg mangler stadig svar på hvordan jeg må lave den låseplade.

jeg tror alle har fattet at i min bil er det ikke en bærende del. og at reglen derfor rammer skævt,, so be it, der er fin logik i reglen sikkert i de andre 99% af bilparken.

jeg efterlyser svar på hvad der kan accepteres af ændringer på låsepladen :damn:
For helvede Splynk, hvor laver du meget støj... lav den som du vil, bare det ikke er rørkonstruktion (hvilket jeg meget tvivler på vil blive aktuelt i dit tilfælde) og jo der er fin logik i at vi ikke skal lave specielle regler hver gang en enkelt kører kommer rendende med pelitesser, reglementet er jo ikke lavet for at passe lige til din bil alene, men en bred vifte af køretøjer og de fleste køretøjer har en låseplade der betyder noget, både som en bærende del og som afstivning, udover også at holde på klappen, køleropsætning, eventuelle blæsere, forlygter m.m.

Buk noget tyndplade og bolt det fast i de oprindelige huller så skal jeg nok sørge for at du kommer på vores plusliste igen, OK?