Side 6 af 6

Re: tte

: 18 maj 2009, 19:54
af K-FINN
MTECH skrev:nu når i sir den ikke kan få bid..hvorfor sætter han ikke nogle større dæk på den bil..?der ser ud til at være masser af plads..
Han har prøvet med store dæk, der var han nær røget af banen, det er jo ikke bare sætte sig ind og køre en 960hk/1000nm bil.
Han skal jo lige lære bilen og kende, og finde de rigtige dæk.

Re: tte

: 18 maj 2009, 19:58
af klyfax
Supra MK4 skrev:
MTECH skrev:nu når i sir den ikke kan få bid..hvorfor sætter han ikke nogle større dæk på den bil..?der ser ud til at være masser af plads..
Han har prøvet med store dæk, der var han nær røget af banen, det er jo ikke bare sætte sig ind og køre en 960hk/1000nm bil.
Han skal jo lige lære bilen og kende, og finde de rigtige dæk.
Du har vist ik spillet særlig meget gran turismo på PS'eren... Der er det faktisk let nok at styre end 1000+ hk bil, med en vægt på 600 kg...

Re: tte

: 18 maj 2009, 21:20
af Captain Slow
klyfax skrev:
Du har vist ik spillet særlig meget gran turismo på PS'eren... Der er det faktisk let nok at styre end 1000+ hk bil, med en vægt på 600 kg...
og du har ALT ALT for meget fritid "svensker" :popcorn:

Re: tte

: 19 maj 2009, 06:02
af lqs
MTECH skrev:nu når i sir den ikke kan få bid..hvorfor sætter han ikke nogle større dæk på den bil..?der ser ud til at være masser af plads..
forklaring kunne godt være noget i retning af forsøg på at få den rigtige totalgearing! ejeren fortalte mig at han nu starter i 2. gear....
sådan en gearkasse er ikke verdens nyeste. det bliver til gengæld ikke nemmere, at få to af dem til at skifte samtidig, med masser af rpm på begge motorer.
MVH søren

Re: tte

: 19 maj 2009, 16:43
af K-FINN
lqs skrev:
MTECH skrev:nu når i sir den ikke kan få bid..hvorfor sætter han ikke nogle større dæk på den bil..?der ser ud til at være masser af plads..
forklaring kunne godt være noget i retning af forsøg på at få den rigtige totalgearing! ejeren fortalte mig at han nu starter i 2. gear....
sådan en gearkasse er ikke verdens nyeste. det bliver til gengæld ikke nemmere, at få to af dem til at skifte samtidig, med masser af rpm på begge motorer.
MVH søren
Ja det var for og undgå 1-2 gearskift.
Tit der problemmer opstår(bøjet skifte gafler)

Re: tte

: 24 maj 2009, 18:59
af Runesm
klyfax skrev:
Supra MK4 skrev:det er jo ikke bare sætte sig ind og køre en 960hk/1000nm bil.
Du har vist ik spillet særlig meget gran turismo på PS'eren... Der er det faktisk let nok at styre end 1000+ hk bil, med en vægt på 600 kg...
Den der går direkte i signaturen, det er fanme guldkorn :D :tooth: :gnaek: :grin:

Re: tte

: 24 maj 2009, 20:02
af klyfax
Runesm skrev:
klyfax skrev:
Supra MK4 skrev:det er jo ikke bare sætte sig ind og køre en 960hk/1000nm bil.
Du har vist ik spillet særlig meget gran turismo på PS'eren... Der er det faktisk let nok at styre end 1000+ hk bil, med en vægt på 600 kg...
Den der går direkte i signaturen, det er fanme guldkorn :D :tooth: :gnaek: :grin:
Den er i øvrigt med baghjulstræk... Selv med alt el slået fra, bortset fra fjernsyn og PS'er, er den faktisk meget let at styre...

: 24 maj 2009, 21:50
af Captain Slow
hmmm,,

bør jeg gentage mit seneste indlæg ?? :lusket: