Side 6 af 6

: 17 okt 2008, 20:21
af Kws
det er da bare at smide den op på de 0,7-0.8 bar konstant tryk og måske 1 bar i overboost.

det er kun din toppakning der går til hvis der er for meget tryk. så er det ihvertfald den som der dør først.

men 9,5 i kompression er ganske fint. tving du bare noget tryk gennem maskineriet.

: 17 okt 2008, 21:29
af Lasse H. Jensen
okayy.. er der så ikke en chance for at brænde hul i stemplerne eller ødelægge lejerne når trykket er så højt ?

: 18 okt 2008, 10:39
af Kws
ikke hvis du har det rigtige blandingsforhold.

: 18 okt 2008, 13:31
af Lasse H. Jensen
okay.. det lyder godt..

tak for svaret... :)

edit:

Hej, jeg har nu forsøgt at få monteret en MS. Men da det var en gammel demo model, kunne jeg desværre ikke få den til at passe. Jeg har også forhørt mig omkring chipning af den originale motorstyring. Men da jeg også skal have en anden map sensor monteret kan det ikke lad sig gøre at chippe motorstyringen til at bruge den nye map sensor. Derfor har jeg kigget på denne piggyback:

http://www.turboparts.dk/catalog/produc ... cts_id=230

Ville dette ikke være en god løsning ?