Yugo Turbo skrev:@ klyfax
hvilket så dementerer hvad jeg siger... jo vildere ombygget jo færre synsfolk kan lokkes med på ideen
Tja, plader er ik svært at få på en bil hvis man snyder. Men det har jo nok en preventiv effekt til en vis grænse...
Redaktør: Moderatorer
Yugo Turbo skrev:@ klyfax
hvilket så dementerer hvad jeg siger... jo vildere ombygget jo færre synsfolk kan lokkes med på ideen
klyfax skrev:Henrik: Hvorfor kræver arrangøren så nr plader? Er det fordi at der så er en forsikring der gælder som de slipper for at betale eller hva?
Feldthaus skrev:Det er også for at sortere de væltede lygtemaster og andre egentlige dragrace biler fra. Og samtidig, så giver det jo også en ilusion om rigtig vilde gadebiler.

klyfax skrev:Feldthaus skrev:Det er også for at sortere de væltede lygtemaster og andre egentlige dragrace biler fra. Og samtidig, så giver det jo også en ilusion om rigtig vilde gadebiler.
Dvs. en Supra med 1200 hk, drag slicks i størreste extra stor, komplet bur, 5 punkts sele, wheelie bar og bremseskærm som er i stand til at køre 7.5 seks er en gade bil, og ik en dragracer?
Yugo Turbo skrev:hvordan folk vælger at køre deres bil, på hvilket brændstof og hvilken hastighed er jeg drønhamrende ligeglad med. de andre må gøre LIGE som de ønsker. bare jeg får lov at køre! hvorfor bekymrer folk sig så FUCKING meget om hvad de andre gør?
Feldthaus skrev:Jeg vil give dig ret i at en sådan bil ikke er en streetracer. Den grænse jeg taler om er en grænse der er nedfældet på papir, og når man laver regler på et stykke papir, så vil man altid opleve grænsetilfælde.
Problemet her er at det altid er en balanceakt når man skriver regler, for man vil jo heller ikke gøre dem mere komplicerede og uoverskuelige end højest nødvendigt.
Jeg modtager altid gerne forslag til hvordan reglerne i fremtiden kunne se ud til mine/vores arrangementer. Jeg har igennem det sidste års tid selv været fortaler for at fjerne nr. plade kravet fra streetrace. Jeg vil hellere lave nogle helt enkle regler for hvad man rent teknisk må og ikke må.