Side 41 af 64

: 26 dec 2009, 20:36
af Captain Slow
jeg er klar over havd du mente Brian :-)

men man bør ikke lave reglement efter om folk kommer i indregistrerede ulovlige gadebiler, det vil være at opildne til og støtte den slags. det er et forkert signal at sende

(nej jeg er ikke nogen engel, og har ikke noget at lade ngen høre på den front)

det valg må man gøre op med sig selv.

: 26 dec 2009, 21:08
af m power
Captain Slow skrev:jeg er klar over havd du mente Brian :-)

men man bør ikke lave reglement efter om folk kommer i indregistrerede ulovlige gadebiler, det vil være at opildne til og støtte den slags. det er et forkert signal at sende

(nej jeg er ikke nogen engel, og har ikke noget at lade ngen høre på den front)

det valg må man gøre op med sig selv.
det er nok kun os jyder der ikke skal have det skåret ud i pap :mrgreen:

: 26 dec 2009, 22:31
af Yugo Turbo
Captain Slow skrev:jeg har svært ved at se den røde tråd, omend jeg sagtens kan følge jer i at det er et helvede at tilpasse alt
Jeg er glad for at du skriver det sidste der med at man ikke kan tilpasse alt. og jeg håber at vores røde tråd bliver mere klar, med nogle nærmere difinerende linier i outlaw om street appearance

: 26 dec 2009, 22:36
af Yugo Turbo
@ m power

fik sku ikke lige fokuseret ordentligt, kan godt se at det står i parentes nu. 22" skærm er åbenbart ikke nok til at man kan læse hvad der skrevet står :oops:

: 26 dec 2009, 22:46
af Yugo Turbo
Captain Slow skrev:eller jo man må lege med lexan, og alt det andet bare man pakker det ind i grimt glasfiber
Man kunne jo også konstruere sagerne så de kan være i motorrummet. så kunne man måske slippe for at lege med glasfiber... man behøver jo ikke rent anskue situationen som at det er den ENESTE måde at placere en IC på...

: 26 dec 2009, 22:51
af Heyer
Yugo Turbo

er du en tøs :grin:

: 26 dec 2009, 23:12
af Yugo Turbo
Heyer guru skrev:Yugo Turbo

er du en tøs
I så fald er min diller en temmeligt lang klitoris :lol:

: 26 dec 2009, 23:14
af m power
Yugo Turbo skrev:@ m power

fik sku ikke lige fokuseret ordentligt, kan godt se at det står i parentes nu. 22" skærm er åbenbart ikke nok til at man kan læse hvad der skrevet står :oops:
Hehe :P det går nok lasse.

: 27 dec 2009, 08:28
af møffe
Yugo Turbo skrev:
Heyer guru skrev:Yugo Turbo

er du en tøs
I så fald er min diller en temmeligt lang klitoris :lol:
det afsløre du nemmest ved at tjekke om du har nosser ! :grin:

: 27 dec 2009, 10:22
af Wildert
Supra MK4 skrev:Mener ordet skal fjernes.
For det første er det næsten umulig og definere, og kan altid tolkes.
Jeg tror personligt på at sporten har gavn af en klasse hvor man håndhæver begrebet "street appareance". Der er en grund til at standardvogns-racing altid har været rigtigt populært: De har "street appareance", så fans kan forholde sig til hvad der kører på banen.
Den erfaring tror jeg det vil være enormt uklogt for street racing ikke at læne sig op ad.

Og så må jeg give Ravnen ret: Det er "street racing" - i min bog har det meget at gøre med netop street appareance.
Beyer's Starlet - uanset hvor imponerende den end er - har ikke meget med street racing at gøre som sådan (i følge min definition - og jeg mener i øvrigt stadig det er fedt at holde fat i unlimited klassen, så den er naturligvis ikke dømt ude).
det er at bilen skal være "intakt" på alle (originale) karosseri elementer, herunder lygter og front,
Det er sgu' da et meget godt udgangspunkt for "rammen" på en definition!

Så er der "bare" tilbage at få beskrevet hvad der er for meget MadMax, og hvad der er ok :-).

Jeg kan et eller andet sted huske at have læst noget om at "synsfolkene" ikke skulle være i den situation at det var nødvendigt at have udvidet ledvogtereksamen i samtlige modeller og deres særlige specialvarianter fra eksotiske markeder.
Men har i overvejet at lægge bevisbyrden over på deltagerne - i hvert fald i nogen grad?
Jeg tænker f.eks. at man kunne gøre som man har gjort i mange andre former for motorsport: det påhviler køreren at kunne bevise hvad der er originalt. F.eks. via homologeringsattest, værkstedsmanualer og deslignende. Alle "kilder" gælder i princippet, da det altid er et spørgsmål om at sandsynliggøre.

Hvis det kommer til karosseri, så kan noget så simpelt (og billigt), som en Haynes manual faktisk bringe én ret langt.

Det er så ikke alle biler man kan få det til, men de må så ud og hitte andre lignende kilder.

Bare et forslag...