Dansk Supra maks'er Dynapack ud, og sætter 3x verdensrekord
Redaktør: Moderatorer
-
KDW
- Junior Medlem
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 20 sep 2010, 17:11
Saab-Daniel skrev:Forstår ikke hvordan man kan måle en bil som NA uden at pille turboen af... Du kan vel ikke åbne gasspjældet 100% uden den laver tryk - hvordan ved man så hvor mange hk den laver som NA hvis motoren ikke får alt den luft den gerne vil have?
Hvis wastegaten er åbnet, har du vel ikke samme afgangsstørrelse som hvis turboen var pillet af?
Kan du ikke uddybe lidt hvordan den blev målt som NA?
Tillykke med resultatet - det er sgu godt gået... Lækker skude, sådan en Supra, og fede billeder...!
/Daniel.
Jeg studsede også selv over det, netop pga. samme problematik, men det er åbenbart noget han gør konsekvent. Jeg fik ikke spurgt nærmere ind til det da jeg havde nok om ørene med andre ting på bilen lige der. Gid jeg havde optaget det.
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Hej KDW.
Du skal nok ikke betragte folks spørgsmål som negativ kritik, men forvent der bliver stillet visse spørgsmål.
Forummet er skarpt på kompetencer, og der bliver spurgt ind til detaljerne. Se på det som en gevinst og en måde at få udvidet horisonten på.
Der er ingen der er i tvivl om at du har et fint køretøj med mere power end godt er(på den fede måde).
Du skal nok ikke betragte folks spørgsmål som negativ kritik, men forvent der bliver stillet visse spørgsmål.
Forummet er skarpt på kompetencer, og der bliver spurgt ind til detaljerne. Se på det som en gevinst og en måde at få udvidet horisonten på.
Der er ingen der er i tvivl om at du har et fint køretøj med mere power end godt er(på den fede måde).
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Indlæg: 1275
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
KDW skrev:
Jeg studsede også selv over det, netop pga. samme problematik, men det er åbenbart noget han gør konsekvent. Jeg fik ikke spurgt nærmere ind til det da jeg havde nok om ørene med andre ting på bilen lige der. Gid jeg havde optaget det.
OK, det er jo fair nok - så må du bare hjem og pille den turbo af og så smide den på Otto's felt på et tidspunkt!
Se det som en vægtbesparelse
/Daniel
-
KDW
- Junior Medlem
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 20 sep 2010, 17:11
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
-
KDW
- Junior Medlem
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 20 sep 2010, 17:11
-
KDW
- Junior Medlem
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 20 sep 2010, 17:11
Nu har jeg officielt den hurtigste Supra fra 100-150 mph i verden.
Med 3,29 sek. indtager jeg 5. plads samlet på verdensranglisten over alle biler.. Og det er vel at mærke på Vpower fra den lokale Shell
All time rekorden (UGR TT Gallardo) er 2,77 sek.
Jeg har ~800 HK mere at lege med på race fuel og gas så der skulle være en reel chance for at snuppe den 1. plads
Rekorden må jo i øvrigt gerne sættes på en preppet bane som mosten, meca eller Santa Pod.
Med 3,29 sek. indtager jeg 5. plads samlet på verdensranglisten over alle biler.. Og det er vel at mærke på Vpower fra den lokale Shell
All time rekorden (UGR TT Gallardo) er 2,77 sek.
Jeg har ~800 HK mere at lege med på race fuel og gas så der skulle være en reel chance for at snuppe den 1. plads
Rekorden må jo i øvrigt gerne sættes på en preppet bane som mosten, meca eller Santa Pod.
- John Sahl
- Admin

- Indlæg: 2105
- Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
