Side 5 af 8

: 27 dec 2009, 22:47
af JerrilD
m power skrev:
JerrilD skrev:
m power skrev:street klassen hvis du tør, der kan jo være nogen der kigger dig overskulderen ( dhb 2009 )
Hvad hvis man vælger og køre uden plader?
så hedder det outlaw :D
Nu kan det godt være jeg spørge dumt, men hvis man så tilmelder sig DHB feks. Hvor mange gange får man lov til at køre? Altså hvis man feks. taber det første løb, er man så ude? Eller kan man stadige får lov til at køre? :)

Har aldrig deltaget i sådan noget før... Men kunne godt være man skulle prøve på et tidspunkt når man får flere penge imellem hænderne og en større garage :)

: 27 dec 2009, 23:15
af ad2
Jeg går ud fra det er som det plejer.
Så er der både fri træning fredag, lørdag og søndag morgen. og så et par løb om dagen.
de bedste satte tider i hver klasse går så videre til finalerne om søndagen så der er masser af muligheder for at kører en masse ræs ;)
tror jeg selv havde 10-12 løb i år...

: 28 dec 2009, 03:45
af Yugo Turbo
JerrilD skrev:Hvis man nu køber en bil ect en ford taunus tuner den til den faktisk ikke er lovlig at køre med på vejen. og holder sig over de 12 sek?

Hvilken klasse skal man så vælge?

Har ikke rigtig fulgt med i den lange tråd.....
Start med at læse reglementet, så ville du finde svar :wink:

: 28 dec 2009, 03:45
af Yugo Turbo
JerrilD skrev:
m power skrev:street klassen hvis du tør, der kan jo være nogen der kigger dig overskulderen ( dhb 2009 )
Hvad hvis man vælger og køre uden plader?
LÆS reglementet

: 28 dec 2009, 03:47
af Yugo Turbo
ad2 skrev:Jeg går ud fra det er som det plejer.
Så er der både fri træning fredag, lørdag og søndag morgen. og så et par løb om dagen.
de bedste satte tider i hver klasse går så videre til finalerne om søndagen så der er masser af muligheder for at kører en masse ræs ;)
tror jeg selv havde 10-12 løb i år...
sådan skal det være igen i 2010 :up:

: 28 dec 2009, 08:10
af Ravnen
Det er jeg ikke helt sikker på Lasse, altså den med træning fredag, mener at de har nævnt noget med at man til DHB 2010 først åbner portene fredag og ikke torsdag som i 09...

: 28 dec 2009, 08:47
af Yugo Turbo
Ravnen skrev:Det er jeg ikke helt sikker på Lasse, altså den med træning fredag, mener at de har nævnt noget med at man til DHB 2010 først åbner portene fredag og ikke torsdag som i 09...
arghh, fik ikke set at der også stod fredag :oops: . Nej der var snak om at der ikke ville blive andet end teknisk kontrol fredag, desværre...
Må sku lige tage mig sammen og læse det hele selv om det er sent om natten :wink:

: 28 dec 2009, 12:26
af Scarface
i streetklassen, hvor meget ombygning er da mere præcist tilladt i motorrummet?

jeg har jo en anden stor turbo på, samt ekstern wastegate med screamerpipe, åbent luftfilter, catchtank og andre småting.

er det noget der ka diskvalificere mig til den klasse?

: 28 dec 2009, 14:31
af Ravnen
Scarface skrev:i streetklassen, hvor meget ombygning er da mere præcist tilladt i motorrummet?

jeg har jo en anden stor turbo på, samt ekstern wastegate med screamerpipe, åbent luftfilter, catchtank og andre småting.

er det noget der ka diskvalificere mig til den klasse?
Negativ, der er ingen af de ting du her beskriver, som kan forhindre dig i at stille op i Streetklassen, igen, så forholder reglementet sig ikke til tuningsgrad...

: 28 dec 2009, 14:58
af Captain Slow
Ravnen skrev:Det er jeg ikke helt sikker på Lasse, altså den med træning fredag, mener at de har nævnt noget med at man til DHB 2010 først åbner portene fredag og ikke torsdag som i 09...
virkelig en skam,,for det var nok den største forbedring af DHB i mands minde, at man åbnede allerede torsdag i 2009 :(