Så er det nye reglement for DHB til 2010 online
Redaktør: Moderatorer
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
jeg synes da bestemt du skal melde dig i outlaw så... der er friere regler for ombygninger og breakout er du jo ikke i nærheden af.
vil jo mene at man også kan stille op i outlaw af den grund at man ikke bryder sig om reglerne for streetklassen.
der er folk der stiller op i den "store" fwd klasse til king of europe og kører en del langsommere end breakout for den lille klasse. man behøver jo ikke stille op grundet bilens opbygning, førerens holdnig kan jo også være en fin årsag til klassevalg
vil jo mene at man også kan stille op i outlaw af den grund at man ikke bryder sig om reglerne for streetklassen.
der er folk der stiller op i den "store" fwd klasse til king of europe og kører en del langsommere end breakout for den lille klasse. man behøver jo ikke stille op grundet bilens opbygning, førerens holdnig kan jo også være en fin årsag til klassevalg
Senest rettet af Yugo Turbo 22 nov 2009, 21:44, rettet i alt 1 gang.
Brap brap brap...


-
morten jønsson
- Medlem
- Indlæg: 192
- Tilmeldt: 25 sep 2007, 20:39
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Enig.Yugo Turbo skrev:jeg synes da bestemt du skal melde dig i outlaw så... der er friere regler for ombygninger og breakout er du jo ikke i nærheden af.
vil jo mene at man også kan stille op i outlaw af den grund at man ikke bryder sig om reglerne for streetklassen.
der er folk der stiller op i den "store" fwd klasse til king of europe og kører en del langsommere end breakout for den lille klasse. man behøver jo ikke stille op grundet bilen opbygning, førerens holdnig kan jo også være en fin årsag til klassevalg
when the light goes green - the bullshit stops..
- Ravnen
- Mester Medlem
- Indlæg: 2340
- Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Nu vil jeg godt lige vide om vi taler om det samme, for jeg vill nødigt selv undvære låsepladen på min bil, især fordi det er en bærende/afstivende del... (også derfor vi ønsker den bibeholdt)splynk skrev:'Ravnen skrev:Du har sådan set allerede selv svaret da du stillede spørgsmålet...splynk skrev:i waaanna know WHY, oh why skal den lorteplade være der
altså hvorfor er den dukket op i reglementet.
i need closure![]()
Ved at fjerne din låseplade så har du givet dig selv nogle fordele som dine modstandere ikke har (mere plads i motorrummet til ET fremmende foranstaltninger) og da vi har 3 forskellige niveauer af ombygningsgrader i de tre klasser, så er det blevet sådan - kort fortalt:
Street, urørt karosse.
Outlaw, du må ændre men ikke fjerne.
Unlimited, du må fjerne og udskifte med rør.
se det passer nemlig slet slet ikke.
hvis det var sådan ville jeg også meget lettere kunne kapere det.
MEN. der må skæres og skæres til den store guld medalje, i torpedo og kardan tunnel, (hvilket jeg også har gjort)
så der er jo netop ikke den slående logik i at et stykke uanseeligt blik der absolut ingen fornuftig funktion har SKAL blive på sin oprindelige plads ?![]()
ændre,, joe, men hvad dækker begrebet låseplade over ? en 6 mm rundjern med en punkt svejsning i begge ender ? påskrevet lås med en sprit tusch ?
misforstå mig ikke, det er ikke brok, men et forsøg på at finde logikken i en detalje som jeg personligt finder meget tåbelig,,
altså at det er låsepladen det hele drejer sig om, det kunne også ha været holderen til cigarettænderen, begge dele er jo lige ligegyldige, og ET fremmende om man vil
Kom frisk...!
corvus terrae terror...

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
-
morten jønsson
- Medlem
- Indlæg: 192
- Tilmeldt: 25 sep 2007, 20:39
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
-
morten jønsson
- Medlem
- Indlæg: 192
- Tilmeldt: 25 sep 2007, 20:39
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
- Ravnen
- Mester Medlem
- Indlæg: 2340
- Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Hvis der er noget du syntes der mangler så er du velkommen til at melde ud Søren, gerne så vi kan nå at få det med i revisionen inden næste weekend...lqs skrev:det var lidt fordi, jeg synes rod biler, er blever overset i det spil her. sammen med mange helt standard biler, der ikke kører med selvbærende karosserie.
MVH søren
corvus terrae terror...

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”

_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
hvis det er fordi man anser den som en bærende del er der jo god sund logik i at tage den med i reglementet.
men det er den bare ikke i min bil, der er det en lille tynd tøsefimset tingest der kun har til formål at holde hjelmlåsen.
et korthus i blæsevejr er stærkere end den der sidder (sad) på min bil
jeg mener at på sierra er den faktisk en rimelig bastant sag, og var min af samme kaliber havde jeg selvfølgelig arbejdet udenom den, men da min ikke har nogen struktuel værdi, ja så brugte jeg de 2 x 2 sekunder det tog min vinkelsliber (lille model) at flå den af
mest fordi det gjorde alting meget meget nemmere. (nu sværere)
her er et par billeder af den herlige låseplade:


nu vil jeg jo så gerne vide i hvilken form den vil kunne godkendes ?
tvær stiveren der er skruet fast i stenpladen forneden og låsepladen foroven med et par 6 mm bolte og har til formål at holde båt hornet (0,8 plade) , er væk, og kan ikke være der på nogen måde mere!
du siger låsen ikke behøver være der, hvor meget skal bevares, hvor meget må ændres,, for at overdrive:
kan "en 6 mm rundjern der står låseplade på" gøre det
jeg syntes jo næppe det vil være morsomt at bruge hundredevis af timer, på at blive kasseret i teknisk kontrol, på en detalje der ingen praktisk effekt har på min bil.. ja ud over at holde på båt hornet
og nej, løsningen er ikke at stille op i unlimited.
løsningen er heller ikke at montere det hele som originalt igen.
kan man få besigtiget en opbygning inden DHB ?
men det er den bare ikke i min bil, der er det en lille tynd tøsefimset tingest der kun har til formål at holde hjelmlåsen.
et korthus i blæsevejr er stærkere end den der sidder (sad) på min bil
jeg mener at på sierra er den faktisk en rimelig bastant sag, og var min af samme kaliber havde jeg selvfølgelig arbejdet udenom den, men da min ikke har nogen struktuel værdi, ja så brugte jeg de 2 x 2 sekunder det tog min vinkelsliber (lille model) at flå den af
mest fordi det gjorde alting meget meget nemmere. (nu sværere)
her er et par billeder af den herlige låseplade:


nu vil jeg jo så gerne vide i hvilken form den vil kunne godkendes ?
tvær stiveren der er skruet fast i stenpladen forneden og låsepladen foroven med et par 6 mm bolte og har til formål at holde båt hornet (0,8 plade) , er væk, og kan ikke være der på nogen måde mere!
du siger låsen ikke behøver være der, hvor meget skal bevares, hvor meget må ændres,, for at overdrive:
kan "en 6 mm rundjern der står låseplade på" gøre det
jeg syntes jo næppe det vil være morsomt at bruge hundredevis af timer, på at blive kasseret i teknisk kontrol, på en detalje der ingen praktisk effekt har på min bil.. ja ud over at holde på båt hornet
og nej, løsningen er ikke at stille op i unlimited.
løsningen er heller ikke at montere det hele som originalt igen.
kan man få besigtiget en opbygning inden DHB ?
Senest rettet af Captain Slow 22 nov 2009, 22:59, rettet i alt 2 gange.
I love everything thats fast enough to do something stupid with