Side 5 af 7

: 11 mar 2009, 09:51
af ad2
Nå men alle deres regler skal man tage med et gram salt pånær den med højden?

: 11 mar 2009, 11:18
af efterz
ad2 skrev:Nå men alle deres regler skal man tage med et gram salt pånær den med højden?
Belært af erfaring, JA.....
Men det ville da være super hvis de skrev et reglement som de havde tænkt sig at overholde, så folk ved hvad de har at forholde sig til!

Men den med højden er vigtig, ellers fungerer tidtagningen ikke korrekt...

: 11 mar 2009, 12:19
af Lars E
HenrikGM skrev:
JBO skrev:
lqs skrev:break out=vind eller forsvind!
dvs de starter med 8 i hver klasse. de 8 bliver til 4, de 4 bliver til 2, de to bliver til en vinder og en anden plads.
MVH søren
Det var ikke break out jeg mente men hvilke tid man ikke må kører under og hvis man gør ryger man ud.
Det du mener hedder Break-out. Reglementet indeholder ingen break-out.

Dvs du skal bare køre så hurtigt du kan, tidligere tiders begrænsning er vist væk i år. (hvem kommer først med en indregistreret gittermast?)
Billede

Ok, ikke en gittermast, men jeg stiller op i denne lille sag!!!! :twisted:
(undsyld, ikke topic, men kunne ikke nære mig, tilbage til den seriøse diskusion)
(undskyld :cry: )

: 13 mar 2009, 14:27
af Yugo Turbo
antallet af biler der kører med bomberør (extern wg) direkte ned i jorden er ret så stort, vil tro at det er største delen af de biler det er lidt mere end let modificeret der kører sådan...

hvis du overholder reglerne, så kan du lade de andre om at gamble med hvad de ikke overholder. ville det ikke være en sløj følelse at blive udelukket fordi du ikke har gjort som reglerne siger

: 16 mar 2009, 19:46
af Hartvig
lqs skrev:mystisk? mærkeligt? eller bare typisk (dig)?
om det er dig der er fejlinformeret? eller om det dig der fejlinformerer?
MVH søren
ps. du kan jo starte med at fortælle hvor disse oplysninger kommer fra!
Jeg håber du har fået besvaret dine spørgsmål fyldstgørende og dermed kan bekræfte at jeg bestemt ikke er fejlinformeret - eller har til hensigt at fejlinformerer.

Jeg er blot nysgerrig - hvis der er godkendte banereglementer udover de kendte - kan de måske bruges til at hjælpe andre arrangører :?:

/Hartvig

: 16 mar 2009, 20:36
af lqs
kan bekræfte at du ikke ved ALT.
kan også bekræfte at det gør jeg heller ikke!
mit råd til dig og mange andre, start med at læse 827....
MVH søren

: 17 mar 2009, 18:07
af Hartvig
lqs skrev:kan bekræfte at du ikke ved ALT.
kan også bekræfte at det gør jeg heller ikke!
mit råd til dig og mange andre, start med at læse 827....
MVH søren
Selvfølgelig ved jeg da ikke alt - hvem gør det ?

Men at henvise mig til 827 må vist være udtryk for stor humor. Jeg tænkte blot at du måske ved noget som kan hjælpe på min og andres nysgerrighed. Men pyt - jeg har vist også rigeligt at se til :wink:

/Hartvig

: 18 mar 2009, 06:47
af lqs
lqs skrev:BENJAMIN har deres eget der er godkendt. det var det der blev brugt sidste år også... om det bliver et DASU løb i år? det må guderne sgu vide!
MVH søren
start med at læse 827 HARTVIG! så finder du ud af hvad krav der egentlig er. synes det er et forbandet godt råd.
MVH søren

: 18 maj 2009, 21:33
af ad2
lqs skrev:http://www.movingmedia.dk/vmax/dhb2009/DHBreglement.pdf
Nogle der kan få link til at virke?

: 18 maj 2009, 22:16
af Captain Slow
nope,

men vil gerne vide hvor min wg "må" ende :damn: