jeg holder lidt med morten..spasser bønder som skal ned til slagterriget med grise og ikke vil se af han har sammlet 20 biler efter sig........ind til siden spasser.
Og de kunder som man har sagt til at hvis deres Mc skal virke rigtig godt så koster det xxxxxx kr,som så siger det skal de ikke ha lavet,nå de så kommer og henter,så brokker de sig over ting som ikke virker......spasser det er jo det jeg ringet til dig og sagt,men du ville jo ikke ha det lavet,for det kostet...
også liige at jeg ikke kan lave et snidt på 190 værer gang til bowling....
Topic'et til alle der trænger til at komme af med noget
Redaktør: Moderatorer
-
gammel skæv ford
- Medlem
- Geografisk sted: syd på djævle øen
-
Runesm
- Mester Medlem
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
fårkk så mange øl kan jeg ikke drikke når jeg er til det der bowling. hvordan gør i??Runesm skrev:Årk satme! Jeg har engang bowlet 176, men ellers ligger mit snit på 90gammel skæv ford skrev:også liige at jeg ikke kan lave et snidt på 190 værer gang til bowling....
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
-
Runesm
- Mester Medlem
Rammer de der hvide nogen for enden af banen med den der runde en man starter med at ha' i hånden tror jeg. Works for memøffe skrev:fårkk så mange øl kan jeg ikke drikke når jeg er til det der bowling. hvordan gør i??Runesm skrev:Årk satme! Jeg har engang bowlet 176, men ellers ligger mit snit på 90gammel skæv ford skrev:også liige at jeg ikke kan lave et snidt på 190 værer gang til bowling....
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
hmm, så er det der det går galt. kommer sjældent længere end baren. når jeg først kaster med noget så er det "smarte" bemærkninger efter personalet. det giver ingen pointRunesm skrev:Rammer de der hvide nogen for enden af banen med den der runde en man starter med at ha' i hånden tror jeg. Works for memøffe skrev:fårkk så mange øl kan jeg ikke drikke når jeg er til det der bowling. hvordan gør i??Runesm skrev:Årk satme! Jeg har engang bowlet 176, men ellers ligger mit snit på 90gammel skæv ford skrev:også liige at jeg ikke kan lave et snidt på 190 værer gang til bowling....
slet ikke ved konen
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS