: 18 mar 2008, 22:28
@ Erik
Mange mange flotte ord og pæne hensigter - og det skal selvfølgelig ikke lægges dig til last, hvad vi har oplevet med DASU indtil videre.
Men derfra og til at forvente at f.eks. jeg bare lægger mig næsegrus i støvet af beundring er der nu et godt stykke vej endnu.
Jeg må samtidig med undren læse at begrundelsen til henvendelsen skulle være for at beskytte DASU's navn og "omdømme". Absolut ingen af de seriøse arrangører som jeg kender til, kunne nogensinde drømme om at (mis)bruge DASU navn - de sætter alle en kæmpe ære i at kunne klare sig uden
så den holder altså bare ikke en meter. Og i alt venskabelighed syntes jeg det er pinligt hvis det er den bortforklaring som DASU sender dig i byen med.
Husk på at den eneste der sætter DASU's navn og omdømme over styr i forhold til landets lovgivende myndigheder - er DASU selv - bl.a. i forbindelse med deres dispensationer til DHB og nu senest et totalt misbrug af endags licens reglerne.
Jeg husker stadigvæk sidste gang du tilbød DASU samarbejde - og spørgsmålet er det samme som altid - hvad kan DASU bidrage med som vi ikke selv allerede gør og endda bedre på de fleste områder ?
Og lad nu være med at foreslå et dragrace reglement, som blot er rip-off fra en tid hvor alle troede at de eneste biler der kunne køre 402 meter var en Ford A fra 1932
/Hartvig
Mange mange flotte ord og pæne hensigter - og det skal selvfølgelig ikke lægges dig til last, hvad vi har oplevet med DASU indtil videre.
Men derfra og til at forvente at f.eks. jeg bare lægger mig næsegrus i støvet af beundring er der nu et godt stykke vej endnu.
Jeg må samtidig med undren læse at begrundelsen til henvendelsen skulle være for at beskytte DASU's navn og "omdømme". Absolut ingen af de seriøse arrangører som jeg kender til, kunne nogensinde drømme om at (mis)bruge DASU navn - de sætter alle en kæmpe ære i at kunne klare sig uden
Husk på at den eneste der sætter DASU's navn og omdømme over styr i forhold til landets lovgivende myndigheder - er DASU selv - bl.a. i forbindelse med deres dispensationer til DHB og nu senest et totalt misbrug af endags licens reglerne.
Jeg husker stadigvæk sidste gang du tilbød DASU samarbejde - og spørgsmålet er det samme som altid - hvad kan DASU bidrage med som vi ikke selv allerede gør og endda bedre på de fleste områder ?
Og lad nu være med at foreslå et dragrace reglement, som blot er rip-off fra en tid hvor alle troede at de eneste biler der kunne køre 402 meter var en Ford A fra 1932
/Hartvig