Der er software (LogWorks - se hjemmesiden) med til LC-1 - og den kan sådan set også logge. Men det er jo kun AFR over tid den logger. Softwaren er dog pænt hurtig, og jeg endte med at bruge den i stedet for et multimeter. Godt nok krævede det laptoppen på forsædet, men det var væsentligt mere overskueligt end multimeteret.
Har du en motorstyring som du logger på, og den gør det tilfredsstillende, så er LC-1 alt rigeligt efter min mening.
Innovate LC-1
Redaktør: Moderatorer
-
Wildert
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
-
martin306xsi
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Roskilde
Så har jeg forstået det korrekt? Men er den eneste forskel ikke bare at boksen ikke medfølger i Lc-1 kittet og så selvfølgelig er der ikke udvidelses mulighederne der er i Lm-1???
Johan> Kan godt følge dig i at boksen til Lm-1 er mindre end en laptop, men ellers er monteringen af de to kit vel ens?
Johan> Kan godt følge dig i at boksen til Lm-1 er mindre end en laptop, men ellers er monteringen af de to kit vel ens?
Mvh Martin
-
Wildert
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
martin306xsi skrev:Så har jeg forstået det korrekt? Men er den eneste forskel ikke bare at boksen ikke medfølger i Lc-1 kittet og så selvfølgelig er der ikke udvidelses mulighederne der er i Lm-1???
Jo altså boksen som der kan tilsluttes en del logningsgrej til, og som kan vise AFR direkte i displayet, er forskellen på de to.
-
Brian-HKD
- Medlem
Hvis man vil se omdrejninger på sin laptop, kræver det følgende:
LC-1 med Auxbox (LMA-3)
Eller
LM-1 med Auxbox (LMA-3) eller LMA-2
Jeg har følgende:
LM-1 med LMA-3 til at datalogge på bane.
2 x XD-1 digitale displays til at vise AFR og boost. (med warning funktioner)
1 x LC-1 som jeg til denne sæson monterer fast i min Integra.
Jeg bruger LM-1 når jeg laver WB målinger for andre.
LC-1 med Auxbox (LMA-3)
Eller
LM-1 med Auxbox (LMA-3) eller LMA-2
Jeg har følgende:
LM-1 med LMA-3 til at datalogge på bane.
2 x XD-1 digitale displays til at vise AFR og boost. (med warning funktioner)
1 x LC-1 som jeg til denne sæson monterer fast i min Integra.
Jeg bruger LM-1 når jeg laver WB målinger for andre.