: 26 dec 2009, 16:08
Det må der være nogle amerikanerfolk der må kunne svare på...
Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
http://powerforum.dk/
Captain Slow skrev:der er noget grundlæggende galt med outlaw klassen,
vil man have outlaw eller vil man have street ?
man må vælge.
er det street apperance, så er der ikke noget med havelåger ude foran,
heller ikke forklædt som rumfærge.
der er ikke lexan i street apperance
der er ikke noget der stikker op gennem hjelmen.
man kører på "street dæk" altså dot e mærkede eller gade slicks.
hvis lygter skal være der skal de vel også virke
skærme er ikke volds udbyggede
med eller uden vinduesviskere,,,who cares ?
jeg er næsten ked af at indrømme det men jeg er mere enig med Finn end jeg nogensinde har været![]()
når nu i siger lygter skal være under hjelmen, er det så forbudt at køre kitcars og eksempelvis hotrods ? som har lygter løst monterede på skærmene.
hvis man vil have de 2 første klasser til at være "gade" klasser,
så må man erkende at der mangler en klasse mellem outlaw og unlimited
hvad er det for en "splynk model" der omtales jeg har ikke set den beskrevet nogen steder, og vil rigtig gerne vide hvad det drejer sig om.
hvis ikke det har noget på sig er det vel på tide at komme videre ?
hvis der er snak om en kørerforening hvor kørerne skal have indflydelse, så er punket street apperance vel til lige så meget debat som alt andet ?
syntes det er simpelt, når det ikke må stikke ud foran, må det heller ikke stille ovenud. eller andre steder, eller hvad
næe, fjern begrebet street apperance og lad bilerne være lovløse som ordet outlaw betyder. så kan man arbejde videre med at finde adskillelsen mellem de 2 øvre klasser,
der er jo bla. noget med en break out tid. man kunne kigge på.
arh,, orker det ikke mere,,,
Street appearance betyder i store træk at den ser gadeagtig ud. at lexanen er popnittet på eller om det er trukket i, i gummilister, mener jeg ikke man bør tage hensyn til. Lexan er splintfrit = hvis nogen ryger på skjoldet, så vil man hellere ha store lexanstykker end små glasstumper over hele banen. Kørerforeningen skal ha indflydelse på definitionen, men ikke på at fjerne grundpillerne under reglementet. der er ingen der er tjent med at bygge bilerne om hvert år. og med den udvikling der har været de seneste par år, så skal der et udførligt reglement til, for at fremme lighed mellem deltagere. der var stort påstyr da per landede med en rør-supra. men det generer vel ikke dig splynk, du vil gerne køre mod ham i et 100% regl forladt DHB eller hvordan skal jeg efterhånden opfatte dig?Captain Slow skrev:der er noget grundlæggende galt med outlaw klassen,
vil man have outlaw eller vil man have street ?
man må vælge.
er det street apperance, så er der ikke noget med havelåger ude foran,
heller ikke forklædt som rumfærge.
der er ikke lexan i street apperance
der er ikke noget der stikker op gennem hjelmen.
man kører på "street dæk" altså dot e mærkede eller gade slicks.
hvis lygter skal være der skal de vel også virke
skærme er ikke volds udbyggede
med eller uden vinduesviskere,,,who cares ?
jeg er næsten ked af at indrømme det men jeg er mere enig med Finn end jeg nogensinde har været![]()
når nu i siger lygter skal være under hjelmen, er det så forbudt at køre kitcars og eksempelvis hotrods ? som har lygter løst monterede på skærmene.
hvis man vil have de 2 første klasser til at være "gade" klasser,
så må man erkende at der mangler en klasse mellem outlaw og unlimited
hvad er det for en "splynk model" der omtales jeg har ikke set den beskrevet nogen steder, og vil rigtig gerne vide hvad det drejer sig om.
hvis ikke det har noget på sig er det vel på tide at komme videre ?
hvis der er snak om en kørerforening hvor kørerne skal have indflydelse, så er punket street apperance vel til lige så meget debat som alt andet ?
syntes det er simpelt, når det ikke må stikke ud foran, må det heller ikke stille ovenud. eller andre steder, eller hvad
næe, fjern begrebet street apperance og lad bilerne være lovløse som ordet outlaw betyder. så kan man arbejde videre med at finde adskillelsen mellem de 2 øvre klasser,
der er jo bla. noget med en break out tid. man kunne kigge på.
arh,, orker det ikke mere,,,
Lovlige? det tror jeg næppe de er. Det er meget få lovlige biler der ægte kan køre under 12 sekunder på vandel.m power skrev:man skal jo huske på at der jo nok er en del (lovlige gadebiler) med plader på som vælger at stille op i outlaw uden plader på.