Anonymous skrev:jep mig igen som heller ville være ude på på nissen og KUN nøjes ned 500 hk,det kan godt være at det rygger i no.... nå 7000hk bliver trykket af,meeeeen de køre kun lige ud,så er 5oohk som blliver lagt skråt sidelængs ind gennem en chiane men træk på alle 4 hjørnre efter min mening alså feder men hvær sin smag
Undervurder endeligt ikke kravene til chaufføren i traktortræk. Det ser måske ud som om de kører ligeud, men det er bestemt ikke fordi de peger mod mål at de også kommer derud i en lige linie pr automatik!!
Et chaufførskifte betyder det samme i traktortræk, som i rallycross, modsat hvad mange tror.
om man er til det ene eller det andet, så kan man jo desværre ikke være begge steder på een gang.
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Anonymous skrev:jep mig igen som heller ville være ude på på nissen og KUN nøjes ned 500 hk,det kan godt være at det rygger i no.... nå 7000hk bliver trykket af,meeeeen de køre kun lige ud,så er 5oohk som blliver lagt skråt sidelængs ind gennem en chiane men træk på alle 4 hjørnre efter min mening alså feder men hvær sin smag
Undervurder endeligt ikke kravene til chaufføren i traktortræk. Det ser måske ud som om de kører ligeud, men det er bestemt ikke fordi de peger mod mål at de også kommer derud i en lige linie pr automatik!!
Et chaufførskifte betyder det samme i traktortræk, som i rallycross, modsat hvad mange tror.
om man er til det ene eller det andet, så kan man jo desværre ikke være begge steder på een gang.
nej der gør jeg bestemt heller ikke,jeg kan godt se at det ikke sådan lige er at styre 7000hk og jeg ta også hatten af for dem som kørre ,men nu bor jeg lige vedsiden af nissen så jeg er nok lidt miljø skadet
Anonymous skrev:jep mig igen som heller ville være ude på på nissen og KUN nøjes ned 500 hk,det kan godt være at det rygger i no.... nå 7000hk bliver trykket af,meeeeen de køre kun lige ud,så er 5oohk som blliver lagt skråt sidelængs ind gennem en chiane men træk på alle 4 hjørnre efter min mening alså feder men hvær sin smag
500hk får ikke dine kugler til at larme som rådhusklokkerne nytårsaften kl 24:00.... på 200 meters afstand RYSTEDE JORDEN vi stod på!!!..... det får du sku ikke en rallycross bil til...... ikke fordi jeg skal nedgøre det men hvis valget stod mellem at se på siddelæns kørsel og sving halløj eller at hører en motor der er så potent at du kan mærke det i jorden 200m væk så vil jeg helst rystes......
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
Anonymous skrev:jep mig igen som heller ville være ude på på nissen og KUN nøjes ned 500 hk,det kan godt være at det rygger i no.... nå 7000hk bliver trykket af,meeeeen de køre kun lige ud,så er 5oohk som blliver lagt skråt sidelængs ind gennem en chiane men træk på alle 4 hjørnre efter min mening alså feder men hvær sin smag
500hk får ikke dine kugler til at larme som rådhusklokkerne nytårsaften kl 24:00.... på 200 meters afstand RYSTEDE JORDEN vi stod på!!!..... det får du sku ikke en rallycross bil til...... ikke fordi jeg skal nedgøre det men hvis valget stod mellem at se på siddelæns kørsel og sving halløj eller at hører en motor der er så potent at du kan mærke det i jorden 200m væk så vil jeg helst rystes......