Ër ikke ekspert på området, men min nu solgte bmw 520i med godkendt turbo var godkendt med dispensation for luftforuening. Det eneste krav var at der skulle være eftermonteret 3 vejs kat. Den var uden kat. standard.
Altså en af betingelserne for at turboen var godkendt var at den levede op til forureningskravene og det krav blev opfyldt pga den eftermont. Kat.
tyson2 skrev:Ër ikke ekspert på området, men min nu solgte bmw 520i med godkendt turbo var godkendt med dispensation for luftforuening. Det eneste krav var at der skulle være eftermonteret 3 vejs kat. Den var uden kat. standard. Altså en af betingelserne for at turboen var godkendt var at den levede op til forureningskravene og det krav blev opfyldt pga den eftermont. Kat.
jeg ved at alle us honda civic og crx er de samme (bortset fra de canadiske, men de er jo heller ikke med i us) forskellen ligger i hvor strikse de er med at undersøge om de nu også stadig overholder kravene, hvor hvisse stater slet ikke har en synslignende funktion.. og californien er de skrappeste, de må faktisk lave MINDRE ved deres biler end vi må...
må hellere lige tilføje at min viden kun gælder 84 til 87 modellerne.. inden verden gik af lave
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!