Motoren er lagt og diverse ting og sager er ved at blive lavet, en af de ting jeg har været i gang med, i samarbejde med mine gode venner er udstødningsmanifold, takthjul, benzin - tryk - fuelrail - slanger og oliekøler og slangesystem...
Det er / bliver meget godt det hele..
Jeg uploader lige et par enkelte billeder her, ellers kan i se mange flere på bilgalleri i mit album:
beyer skrev:der er nok mange der vil sige du bare kan få slebet din krumtap , men det holder ikke i længden på denne motor og slet ikke med tryk..... en ny koster ca 4500 hos toyota , og det er pengene værd.....
Den koster 5040 +moms hos toyota dvs 6300 for alm dødelige.
Og 5040 For goldmembers hos Toyotaklubben
Btw jeg har nogle ALC lejer til at ligge, du må få hvis du kan bruge dem. Får ikke selv brug for dem.
beyer skrev:der er nok mange der vil sige du bare kan få slebet din krumtap , men det holder ikke i længden på denne motor og slet ikke med tryk..... en ny koster ca 4500 hos toyota , og det er pengene værd.....
Den koster 5040 +moms hos toyota dvs 6300 for alm dødelige. Og 5040 For goldmembers hos Toyotaklubben
Btw jeg har nogle ALC lejer til at ligge, du må få hvis du kan bruge dem. Får ikke selv brug for dem.
Mvh
4725 med moms for Toyotaklub folk...
Og med lidt snilde kan den sikkert også godt fåes til 4500 med moms...
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."