Side 4 af 5
: 20 aug 2007, 11:44
af Ravnen
: 20 aug 2007, 12:25
af grydesvamp
ivecoo er absolut ingen dårlig maskine og en af grundene til at maskinerne går døde er manglende tandrems og olieskift. min kammerats far har lige pensioneret sin ivecoo ladbil og den HAR RUNDET 1000000 km! gearkassen var ved at være helt ovre det men motoren gik som en drøm og det på grund af pitstop 20000km før alle andre dvs tandrem max 60000km
: 20 aug 2007, 12:30
af Bufas
Nu alle dem du linker til der er nye transitter. Desuden er de ikke alle sammen helt standard...
Supraen kan vel ikke finde ud af at starte, måske giver han ikke gas nok fordi han regner med at det blir nemt at jorde en transit, det vides ikke. Men tag en hiace og smid samme motor i som transitten så skal det nok blive et intressant ræs, irrelevant for tråden men garanteret sjovt
C.Sørensen spørger efter varebiler til 25.000. Det er lige i underkanten af hva man kan få en hiace til i rimlig stand. Inden jeg købte min så jeg også på en transit fra ca samme årgang, magen til skramlekasse skal man lede længe efter, den var pilrådden larmede som så det sidste man hørte var fra forrige uge og jeg havde den ikke engang uden for byen. Jeg kørte direkte hjem og konstaterede at den var for lille. De 11.000 den kostede var ikke besparelsen værd i forhold til de ca 30.000 en hiace koster
: 22 aug 2007, 18:09
af michael f
casper, hva med en gammel golf diesel på gule plader og en stor trailer? kunne det ikke gøre jobbet lige så godt? min kammerat er også ved at bygge hus, han kiggede også efter varevogn, men endte med en felicia stc på gule plader og en stor trailer, samlet pris ~ 11.000
værktøj og andet af værdi i varerummet, lægter, cement osv på traileren..
: 22 aug 2007, 23:23
af C.Sørensen
jeg har en gammel golf diesel letter pumpet 156hk 288nm
men nu når jeg skal have kone ungen og mig selv med så kniber det
: 23 aug 2007, 12:33
af michael f
ja det er selvfølgelig rigtigt at hvis der også skal være plads til familien dur det ikke.. og jeg ved godt ud har en lettere pumpet diesel
jeg husere såmen også på golf2.dk

: 28 aug 2007, 21:22
af C.Sørensen
OG GÆT hvad det hele endte med i dag, kom der en ældre herre som ville aflever hans kasse vogn til skrot/miljø behandlling og indkasser de 1500kr.
en VW Transporter T 4 2,4D.
han havde fået et bud på at få den synet på værksted regningen løb på 14000kr. og det var den jo ikke værd.
så jeg købte den af manden for de 1500kr den skulle dog først synes om en 1md tid
da vi ikke havde så meget at lave i dag, fik jeg en af drengene på værkstedet til at gå den igennem,
han skiftet udstødningen en bærekugle lidt bremse rør, 1 bremse slange
alle stumperne fandt jeg på lageret så det koster mig 0KR
kørt den til syn på vej hjem af NYSYNET uden bemærkninger
så fik mig en kasse vogn for knap 2500kr incl, synog omreg.
: 28 aug 2007, 21:23
af Ravnen
Lidt heldig har man jo lov til at være...
: 01 sep 2007, 18:51
af Brian BK
Hvad med en Mazda E 2200, (eller hedder den B 2200

)
Den er der mere plads i end i en hi-ace. Jeg havde sådan en, da jeg havde mobil discotek. Den havde kørt 320.000 km da jeg byttede den til en iveco ?-daily fordi vi havde brug for en med lift bag på.
Begge to var fine vogne, meeeen iveco´en manglede altså en mølle...
: 02 sep 2007, 19:47
af C.Sørensen
hmm efter at have været transporter ejer i et par dag ,
forsøgte jeg at slæbe en chevrolet camaro dragracer hjem fra træf på autotrailer denne weekend,
nu bliver den godt nok byttet ude med noget med bare lidt motor i
min Golf er bedre til at slæbe trailer
hmm mazda varevogne har topstykkerne en tendens til at flække hurtig
en man kan sætte dem på