Side 4 af 9

: 13 jul 2006, 20:43
af Kws
okay. problemet ligger bare i at jeg købte turboen af www.ts-racing.dk <- og ham han jeg ikke få fat i længere ?? det er ham som har fået turboen renoveret for 1 år siden..

: 13 jul 2006, 20:49
af klyfax
Kws skrev:okay. problemet ligger bare i at jeg købte turboen af www.ts-racing.dk <- og ham han jeg ikke få fat i længere ?? det er ham som har fået turboen renoveret for 1 år siden..


Se så kan man jo ikke kalde den ny renoveret længere, efter min mening. Scanturbo kan jo ikke se om det har kørt 100k km eller 0 km...
De tager omkring 2500 kr. for at renovere en glideleje turbo. Incl. alt...

: 13 jul 2006, 20:51
af Kws
den er skam ny renoveret.. der er ingen sod eller noget i den. der er stadigvæk streger på kompressor hjulene.


jeg forsatan jeg er helt over det lige pt. gider sq snart ikke det projekt mere.. først tror man det er returen. så laver man det om. så viser det sig at være noget helt 3. lorte projekt

: 13 jul 2006, 21:00
af klyfax
Kws skrev:den er skam ny renoveret.. der er ingen sod eller noget i den. der er stadigvæk streger på kompressor hjulene.


jeg forsatan jeg er helt over det lige pt. gider sq snart ikke det projekt mere.. først tror man det er returen. så laver man det om. så viser det sig at være noget helt 3. lorte projekt


Hmm prøv at tage den ned til dem, og se hvad de siger. Det kan jo være de kan finde den på stelnummeret.

Men kun projekter der vare mindre en 2 minuter er lige til... Der er altid noget der driller. Eneste vej er at kommer over det og videre med projektet. Det er træls, men det er som regelt alle penge værd i sidste ende...

: 13 jul 2006, 21:15
af Kws
hvor hårdt skal skruerne være strammet ? til udstødningeshuset ? synes ikke de er strammet så hårdt ?? kan de havde noget med olie udslippet at gøre?

: 13 jul 2006, 21:51
af Andy
Kws skrev:hvor hårdt skal skruerne være strammet ? til udstødningeshuset ? synes ikke de er strammet så hårdt ?? kan de havde noget med olie udslippet at gøre?


Prøv om der er slør i langsgående retning i akslen...der må ikke være slør..

Mvh

Andy

: 13 jul 2006, 22:07
af Kws
der er ingen slør over hovedet.

: 13 jul 2006, 22:17
af Kws
kan det være fordi turboen får for meget olie ?? når den står i tomgang ryger den næsten ikke eller drypper. når den får gas ryger den blå

: 14 jul 2006, 00:21
af Damborg
Lige noget andet...
hvad har du gjort med slangen fra dit topdæksel/blok til Indsugnings manifold...? (Krumtap udluftning)


Hvis du ikke har ændret på noget her...
Risikerer ud at ved ladetryk at motoren ikke kan komme af med udluftningen...
og motoren i stedet ender overtryk...
her vil den også gnaske din turbo...
og evt div pakninger i motoren vil blive ret belastet..!!

Nemmeste løsning... lad den gå i det fri.. med lille filter på..!!

: 14 jul 2006, 09:07
af duckstar
Personligt er jeg ikke tilhænger af at lade krumtapsudluftningen lufte ud atmosfærisk. Jeg har sat en slange på studsen og ført den til indsugningen ved turboladeren.. alt andet lugter da giftigt!