hvis du har planer om at skulle ned til jbcoolers i denne uge så gi lige lyd da jeg har mine nye manifold til at ligge hos ham samt nogle andre små dele jeg gerne vil ha igen..
hmm kommer sku til at knibe lidt da jeg har planer om at lave udstødningsmanifold osv i weekenden og skal jo bruge indsugningen for at måle op.. men jeg kører selv derned onsdag med minder han ikke er helt færdig med den..så kan nok tage noget med hvis det skulle være..
ja jeg skulle ha hentet tingene i dag men han var ikke helt færdig og tilbød i stedet at komme op med tingene på fredag... kl 21 der hvor vi plejer at mødes... er der nok lidt i tror du har nemmere ved at finde mig end jeg har ved at finde dig...
grydesvamp skrev:ja jeg skulle ha hentet tingene i dag men han var ikke helt færdig og tilbød i stedet at komme op med tingene på fredag... kl 21 der hvor vi plejer at mødes... er der nok lidt i tror du har nemmere ved at finde mig end jeg har ved at finde dig...
Hvilken vogn kommer du i.... det kunne være at man skulle ud og lufte FIATTEN en sidste gang inden opklodsning.... Det kunne da ske at vi løb på hinanden.