Side 4 af 5
: 13 jun 2005, 21:14
af Transitfar
Jamen, så var det da dig, der kom "susende" forbi mens jeg stod og pakkede forteltet sammen....
Men vi ses jo nok engang..

: 13 jun 2005, 23:51
af Lars E
Sussende....? Jeg kom vel kørende stille og roligt (tror jeg) Fart indtrykket er lidt anderledes i den, den brumme jo højere end den kan køre stærkt.
: 14 jun 2005, 05:06
af mh
havneren: jeg tror bestemt det var en okay tid du satte de 2 gange jeg så den susse derned af....
: 14 jun 2005, 20:24
af Havneren
Tja... Jeg kan ikke være bekendt at brokke mig i hvert fald. Det er helt sikkert!
Har kunne forstå på andre at kommentatoren havde mest travlt med at kommenterer min Launch Control...!

: 15 jun 2005, 01:39
af K-FINN
Havneren skrev:Finn Tolstrup Pedersen skrev:Ahaaaa var du med fætter royal(LQS).
MVH Finn
Jeg var jo faktisk selv deltager der oppe i år og havde HenrikGM med ind som service mand med service bil, officielt da. Egentligt bare for selvskabets skyld - Tak for godt selvskab og kiks H!
Jeg var lige henne og rode lidt i P100 i en kort stund, mens du også rendte rundt der. Havde jo også rodet i den et par dage forinden op til DHB - Lidt skuffende at den ikke kom ordentligt ud af køre! Syntes det så ud som om at Søren var gået lidt ned med flaget...
Hehe ja rene fik den da til at køre til sidst.
Er squ stadig ikke klar over hvem du er.Hvilken bil kørte du i.
MVH Finn
: 15 jun 2005, 01:45
af Havneren
Den her finn...
: 15 jun 2005, 22:18
af Escort 3
[quote][/quote]
: 16 jun 2005, 08:30
af K-FINN
Havneren skrev:Den her finn...
Ahaaa den så jeg godt.Tror også jeg ved hvem du er.Er du ikke kortklippet.
Du var der også da rene bøvlede med P100??
MVH Finn.
PS.Jeg tror jeg kommer over til fætter royal en dag,så må vi sparke dæk lidt over en cola.
MVH Finn
: 16 jun 2005, 10:40
af Havneren
Hvis difinationen på kortklippet er en 2 - 3mm så, jo!

Den får lige med trimmeren en gang hver 14 dag...
Jo jo... Jeg rendte også rundt der ovre da rené var igang. Jeg skulle jo lige sikre mig at det ikke var noget jeg havde rodet i der var problemet hehe. Jeg ville sku også se den bil kører!!! Nu var der også så mange der havde lagt gode timer i den lige op til - Det var lidt synd!
Nu har fætter jo også nogle dæk der skulle være til at ramme!

Hjem på fejeblad/trailer??????
: 16 jun 2005, 15:03
af Schmedegaard
Jeg var også lige ved at skulle hjem på en trailer.......
startnr: 248 Nissan Primera stc.
I 4. heat gik jeg fra 3. til 2. gear i stedet for 4.
Det kunne den ikke li´.... ingen træk i 4. da jeg prøvede det hurtigt efter og da jeg slap gassen, døede den bare og jeg måtte trille til bunden af banen og skubbe den ind til siden.... kunne ikke starte,,,,,, ingen/mærkelig kompression!!!!!!
Fik den op på fejeblad og tilbage til pladsen..... hvor vi gik og funderet over hvad der kunne være sket.... min 1. tanke var at den var hoppet i remmen, men kom hurtigt i tanke om at den er med Kæde.... så det skulle være ekstremt hvis den sku´have gjort dét...
næste tanke var bukkede ventiler.....knækket not... et eller andet voldsomt røv
Men det var det heller ikke!!!!
Af med ventil dækslet..... og der var fejlen.... en ventilvippearm var blevet skudt ud, fra sin plads under knasten...... Af med kansten og sætte det hel på plads igen... samle... og prøve at starte igen.... ingen kompression!!!!!!
hmmm.....
Der troede jeg at den skulle blive på fejebladet hjem.... men mine venner var optimistiske, og vi tog den ned og ind i teltet( Vi havde et 8x15 m telt) og kontrolere mærker og tænding... alt var som det skulle være...
ud med T-rørene igen, og kontrolere komp, på hver cyl.... ikke overvældene meget...hmmmm
var ved at kaste håndklædet i ringen, men prøvede lige at starte en enkelt gang mere... Så startede svinet sku....
Min teori er at grundet den hårde omdr stigning, og knast af og på. har de hydrauliske løftere presset påventilerne og derved har disse stået åbne...
den kørte hjem til sjælland uden problemer, dog havde den revet beslag til forrør af forrøret, så der var hul... men det er lappet, og den køre igen....
Er det held eller hvad....
Kørte 1. 15,688
2. 15,464
3. 15,516
4. 16,184 og skød en vippearm....
slet ikke så hurtige tider som yugo(flot), men jeg er ok tilfreds, da tuningen ikke har kostet mere end 4000,- og nogle arb timer
og det samtidig er en familie bil