Side 4 af 4

: 29 maj 2005, 22:54
af Volvo-Dennis
Ja, et par afteners læsning skal det nok blive til da! Men skal dog lige have overstået min svendeprøve, for den er jeg ved at læse til nu.. Hvad karburatorerne angår, så har jeg også overvejet det meget kraftigt. Men nu får jeg da prøvet hvad det er for noget, og min næste bil (projekt) bliver også med sprøjt og højest sandsynligt turbo også, det er stensikkert :D

: 30 maj 2005, 01:58
af Morten Lunde
Hej Dennis.
Jo du får selvfølgelig en hånd til motorbygningen, det skal vi nok få styr på :D

>>Morten VJ<< Jeg skal på et tidspunkt også ha komplet MS til min B21ET, det K-jetronic er til at få dårlig p.. af :lol:

Det er godt der et par volvo-drenge som dig og Henrik som vi kan spørge til råds da vi mere eller mindre er på vej i jeres fodspor.

Mvh Morten

: 02 jun 2005, 15:54
af Volvo-Dennis
>>>Lunde>>> Takker :D

Jeg tænkte på noget andet også, hvad med puls-air systemet kan man bare blokere det? altså pille puls-air rørene at og lukke hullerne til der hvor de er monteret på motoren? Er der en Volvo-nørd som har forstand på det? For når der nu kommer andre manifolde på kan det system jo ikke være der!!

: 02 jun 2005, 18:39
af Morten VJ
Bare smid puls air- egr systemenerne over højre skulder.
og bloker de huller du får i overskud på motoren.
Men ingen af systemerne er effekt hæmmende, egr systemet kan faktisk give en lidt bere økonomi.
Og de bliver meget imponerede til syn når man stiller op med en meget lav co%. når det hele er korrekt justeret.

MVH

Morten

: 02 jun 2005, 19:37
af Volvo-Dennis
Okay! Det er måske ikke noget de vil brokke sig over til syn? Men hvis den nu bare ikke forurener for meget, så skulle der vel ikke være noget i vejen med det.