: 22 dec 2009, 21:54
Ja fordi du mener justering kan tage lejer, det kunne jeg da godt tænke mig og høre nærmere om..
Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
http://powerforum.dk/
Nu var det jo dig selv der startede.Heyer guru skrev:den kan vi tag en ande gang IKKE her
tp-gt42r skrev:Captain slow skal jeg forstå sådan at fordi du har sat din ic
inde bag ved så skal alle andre også gøre det..????
Hej TP, nu er det jo sådan at dæk monteres for dagen, og både kan og bliver ofte skiftet inden folk kører hjem... det er jo ikke helt sådan det forholder sig med intercoolere.tp-gt42r skrev:Hvad er street appearance???? Synes satme det er svært at tolke.. en stor ic som sidder foran kofangeren er ikke specielt gadebils agtigt det har i ret i, men hvad med en turbo halvt op igennem motorhjælmen, 28 tommer på en supra eller 26 tommer slicks foran på en Golf 2 foreksempeldet ser man sku heller ikke ude på gaden. 9 ud af 10 biler i outlaw ser man ikke ude på gaden.
Synes forbuddet i mod store intercoolere udenfor motorummet eller kofangeren passer bedre i Streetklassen
Hvorfor ikke? biler med hækmotor og turbo, kunne da sikkert godt finde på det og især hvis det er i orden med andre ligeså yderligt placeret, bare på fronten af bilen.tp-gt42r skrev:Lasse tror du der kommer nogle med en ic oppe på taget????
Det gælder skam også i streetklassentp-gt42r skrev:Hvad er street appearance???? Synes satme det er svært at tolke.. en stor ic som sidder foran kofangeren er ikke specielt gadebils agtigt det har i ret i, men hvad med en turbo halvt op igennem motorhjælmen, 28 tommer på en supra eller 26 tommer slicks foran på en Golf 2 foreksempeldet ser man sku heller ikke ude på gaden. 9 ud af 10 biler i outlaw ser man ikke ude på gaden.
Synes forbuddet i mod store intercoolere udenfor motorummet eller kofangeren passer bedre i Streetklassen